Showing 1 - 10 of 24
Moderne Kommunikationsmittel haben Arbeitsprozesse tiefgreifend verändert, Qualifikationsanforderungen nachhaltig verschoben und neue Beschäftigungsformen gefördert. Die Funktionsmechanismen des Arbeitsmarktes, aber auch die Jobsuche, wurden durch sie transparenter und effizienter. Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010471333
Most studies find little to no effect of classroom computers on student achievement. We suggest that this null effect may combine positive effects of computer uses without equivalently effective alternative traditional teaching practices and negative effects of uses that substitute more...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010500428
Most studies find little to no effect of classroom computers on student achievement. We suggest that this null effect may combine positive effects of computer uses without equivalently effective alternative traditional teaching practices and negative effects of uses that substitute more...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010513208
Die deutsche Telekommunikationspolitik hat in den letzten 15 Jahren vor allem durch angebotsseitige De- und Re-Regulierung viel erreicht: Drastisch sinkende Preise, zusätzliche Auswahl für Verbraucher, abnehmende Marktkonzentrationen, innovative Dienste und neue Netze kennzeichnen heute die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011693531
Die deutsche Telekommunikationspolitik hat in den letzten 15 Jahren vor allem durch angebotsseitige De- und Re-Regulierung viel erreicht: Drastisch sinkende Preise, zusätzliche Auswahl fur Verbraucher, abnehmende Marktkonzentrationen, innovative Dienste und neue Netze kennzeichnen heute die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010317422
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010516640
Die deutsche Telekommunikationspolitik hat in den letzten 15 Jahren vor allem durch angebotsseitige De- und Re-Regulierung viel erreicht: Drastisch sinkende Preise, zusätzliche Auswahl fur Verbraucher, abnehmende Marktkonzentrationen, innovative Dienste und neue Netze kennzeichnen heute die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009774287
Most studies find little to no effect of classroom computers on student achievement. We suggest that this null effect may combine positive effects of computer uses without equivalently effective alternative traditional teaching practices and negative effects of uses that substitute more...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010501863
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009679027
Most studies find little to no effect of classroom computers on student achievement. We suggest that this null effect may combine positive effects of computer uses without equivalently effective alternative traditional teaching practices and negative effects of uses that substitute more...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010496971