Showing 1 - 10 of 82
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009685043
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000683811
In experimental bargaining with incomplete information, we vary the information distribution (symmetric and asymmetric), the direction of electronic prepaycommunication (no, one-way, and two way), and the electronic communication medium (email and video) Bargainig outcomes are influenced by the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005866968
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001709243
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001526000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000997463
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001753373
No abstract available
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010264282
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000662131
Spieltheoretische Überlegungen zeigen, dass Reputationsmechanismen, wie sie auf Internet-Marktplattformen zur Anwendung kommen, prinzipiell geignet sind, Handel in großen anonymen Märkten zu erleichtern. Dies geil selbst dann, wenn die Marktteilnehmer ihre Identität jederzeit und kostenlos...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005866985