Showing 1 - 10 of 14
Defining marketing and the marketing process -- Marketing : creating and capturing customer value -- Company and marketing strategy : partnering to build customer value and relationships -- Understanding the marketplace and customer value -- Analyzing the marketing environment -- Managing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011419587
Das Buch behandelt eines der wichtigsten und aktuellsten Themenfelder des modernen Marketing-Managements. Der Ansatz verbindet dabei den "neuen" Ansatz des "Relationship Marketing" mit dem klassischen Ansatz der strategischen Marketingplanung. Die Struktur des Buches orientiert sich an den...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008653477
"Today's marketing is all about creating customer value and engagement in a fast-changing, increasingly digital and social marketplace. Marketing starts with understanding consumer needs and wants, determining which target markets the organization can serve best, and developing a compelling...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012614939
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014009182
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011484918
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011850131
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011385212
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012384348
-Moderatorin „Sie möchten YouTube und Online-Videos nutzen und Ihr Social-Media-Marketing optimieren? Lesen Sie dieses Buch!“ C …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020678
Vorwort -- 1. Grundlagen -- 2. Konsumentenverhalten -- 3. Marktsegmentierung -- 4. Marktforschung -- 5. Produktpolitik -- 6. Preispolitik -- 7. Kommunikationspolitik -- 8. Distributionspolitik -- Literatur- und Stichwortverzeichnis -- Über die Autoren.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018067