Showing 1 - 10 of 12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001754148
Corporations often engage in corporate community involvement (CCI) in order to improve the social and environmental conditions in their local communities. Firms also become involved in strategic alliances with non-governmental organizations (NGOs) to guarantee that the initiatives are...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013115339
Increasingly large multinational corporations (MNCs) recognize the positive effects of Corporate Social Responsibly (CSR) on customers, employees, and talents. However, Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) or local units of MNCs may not have the same spectrum of responsibilities, due to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014046351
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003156723
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011634287
Einleitung und Überblick: Die aktive Rolle von Kunden in der Wertschöpfung -- Organisation der arbeitsteiligen Wertschöpfung: Der Weg zur interaktiven Wertschöpfung -- Interaktive Wertschöpfung: neue Formen der Arbeitsteilung zwischen Anbietern, Kunden und externen Experten -- IWS in der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021281
Neue Informations-, Kommunikations- und Fertigungstechnologien eröffnen Unternehmen heute alternative Strategien der Wertschöpfung und tragen entscheidend zu einem Wandel der Kunden-Hersteller-Interaktion bei. Die interaktive Wertschöpfung im Sinne einer Wertschöpfungspartnerschaft zwischen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515809
und Überblick: Die aktive Rolle von Kunden in der Wertschöpfung -- Organisation der arbeitsteiligen Wertschöpfung: Entwicklungen und Trends auf dem Weg zur interaktiven Wertschöpfung -- Interaktive Wertschöpfung in der Innovation: Open Innovation -- Interaktive Wertschöpfung in der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516517
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004909674
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004874081