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The Ifamr is published quarterly by IFAMA. www.ifama.org
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At the beginning of the year 2005 the German meat industry frequently featured in the media with reports on tainted meat. Since then, a huge number of new problems concerning meat production and trade have arisen which have uncovered weaknesses in food quality control, and highlighted the...
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The IFAMR is published quarterly by the International Food and Agribusiness Management Association. www.ifama.org …
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Nach den aktuellen Erkenntnissen der nutztierwissenschaftlichen Forschung rekurriert das Verständnis von Animal Welfare auf vier Kriterien: Haltungssystem, Management, Tiergesundheit und Tierverhalten (KEELING und KJ™RNES, 2009). Es ist jedoch unklar, inwieweit sich dieses Verständnis auch...
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The stickiness of prices and reasons for price changes are widely discussed in market analyses and marketing theory …
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Aktuellen Beobachtungen im deutschen Lebensmitteleinzelhandel (LEH) zufolge treten die Handelsunternehmen mit der Einführung von Premiumhandelsmarken bzw. Genusshandels-marken (als sehr jungen Premiumhandelsmarkentyp) in direkte Konkurrenz zu entsprechen-den Herstellermarken und stellen Themen...
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The IFAMR is published quarterly by the International Food and Agribusiness Management Assocation. www.ifama.org …
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The German meat industry faces a high demand for food safety and traceability. After several meat scandals in the recent past, efforts have to be made to regain consumer trust and to assure access to export markets. Apart from a few niche markets, there is no focal company in the German pork...
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Aktuellen Beobachtungen im deutschen Lebensmitteleinzelhandel (LEH) zufolge treten die Handelsunternehmen mit der Einführung von Premiumhandelsmarken bzw. Genusshandels-marken (als sehr jungen Premiumhandelsmarkentyp) in direkte Konkurrenz zu entsprechen-den Herstellermarken und stellen Themen...
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the following, this two‐sided development between society and agribusiness ‐ the existence of two sides of the same coin …
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