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Undetermined
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Sammelwerk
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Sammlung
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Bibliography included
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Systematic review
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Übersichtsarbeit
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Bibliografie
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Case study
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Fallstudie
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Festschrift
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Handbook
1
Handbuch
1
Lehrbuch
1
Textbook
1
Thesis
1
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Language
All
German
91
English
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Undetermined
4
Author
All
Wiedmann, Klaus-Peter
Bruhn, Manfred
334
Meffert, Heribert
297
Kotler, Philip
232
Homburg, Christian
170
Burmann, Christoph
161
Esch, Franz-Rudolf
160
Huber, Frank
155
Pepels, Werner
137
Bauer, Hans H.
135
Baumgarth, Carsten
107
Kumar, V.
107
Ahlert, Dieter
102
Herrmann, Andreas
99
Tomczak, Torsten
98
Irwin, Scott H.
94
Keller, Kevin Lane
92
Belz, Christian
91
Melewar, T. C.
88
Sheth, Jagdish N.
79
Fritz, Wolfgang
77
Verhoef, Peter C.
74
Han, Heesup
72
Kaiser, Harry M.
69
Kleinaltenkamp, Michael
69
Svensson, Göran
69
Kreutzer, Ralf T.
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Sattler, Henrik
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Kirchgeorg, Manfred
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Diller, Hermann
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Reinecke, Sven
63
Stauss, Bernd
63
Bang, Nguyen
62
Vrontis, Demetris
62
Wilson, William W.
62
Good, Darrel L.
61
Speece, Mark
60
Townsend, Robert M.
60
Brown, Stephen
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Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
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Kohlhammer-Edition Marketing
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Luxury marketing : a challenge for theory and practice
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Neuronale Netze im Marketing-Management : praxisorientierte Einführung in modernes Data-Mining
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Neuronale Netze im Markteting-Management - Praxisorientierte Einführung in modernes Data-Mining - Wiedmann, Klaus-Peter / Buckler, Frank (Hrsg) - Gabler Verlag 2001;
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Yearbook of marketing and consumer research
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The power of experiential
marketing
: exploring the causal relationships among multisensory
marketing
,
brand
experience, customer perceived value and
brand
strength
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Labenz, Franziska
;
Haase, Janina
; …
- In:
The journal of brand management : an international journal
25
(
2018
)
2
,
pp. 101-118
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011891057
Saved in:
2
Markentradition als strategische Ressource im Markenmanagement
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014006919
Saved in:
3
The future of
brand
and
brand
management : some provocative propositions from a more methodological perspective
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
The journal of brand management : an international journal
21
(
2014
)
9
,
pp. 743-757
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010514119
Saved in:
4
Strategisches Markencontrolling
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003678720
Saved in:
5
Unleashing the power of luxury : antecedents of luxury
brand
perception and effects on luxury
brand
strength
Hennigs, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Behrens, Stefan
; …
- In:
The journal of brand management : an international journal
20
(
2012/13
)
8
,
pp. 705-715
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010197484
Saved in:
6
Brand
logo symmetry and product design : the spillover effects on consumer inferences
Bettels, Jannick
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
97
(
2019
),
pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012002742
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7
Measuring
brand
performance in the cruise industry :
brand
experiences and sustainability orientation as basis for value creation
Hennigs, Nadine
;
Schmidt, Steffen
;
Wiedmann, Klaus-Peter
; …
- In:
International journal of services technology and management
23
(
2017
)
3
,
pp. 189-203
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011844452
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8
Einflussfaktoren von Markentreue und deren Auswirkungen : eine empirische Analyse dargestellt am Beispiel von Online-Shops
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Wüstefeld, Thomas
;
Berking, Ines
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008799072
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9
The perceived value of
brand
heritage and
brand
luxury : managing the effect on
brand
strength
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Schmidt, Steffen
; …
- In:
Quantitative marketing and marketing management : …
,
(pp. 563-583)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009621548
Saved in:
10
Commodity
Branding
: Skizzen zu einem markenwert-zentrierten Ansatz und empirische Hinweise zu dessen erfolgreicher Umsetzung
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Ludewig, Dirk
- In:
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, …
,
(pp. 81-114)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008701320
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