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6
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E-commerce
5
Electronic Commerce
5
Geschäftsidee
5
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5
Strukturgleichungsmodell
5
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5
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Deutschland
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Germany
4
Internet
4
Structural equation modeling
4
Brand management
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Innovation
3
Markenführung
3
Success factors
3
Theorie
3
Theory
3
Unternehmenserfolg
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Business organization
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Börsengang
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Consultancy services
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Consumer behaviour
2
Customer satisfaction
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Desinvestition
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Disinvestment
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Distribution channel
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Initial public offering
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Internet marketing
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Konsumentenverhalten
2
Kundenzufriedenheit
2
Management consulting
2
Markenpolitik
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Undetermined
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Article
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Book / Working Paper
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
18
Aufsatz im Buch
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Book section
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Case study
3
Fallstudie
3
Hochschulschrift
3
Lehrbuch
2
Textbook
2
Thesis
2
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
All
German
21
English
12
Author
All
Wirtz, Bernd W.
Van Reenen, John
67
Bloom, Nicholas
60
Heinemann, Gerrit
56
Kets de Vries, Manfred F. R.
54
Knippenberg, Daan van
50
Mumford, Michael D.
49
Siddiqui, Danish Ahmed
47
Homburg, Christian
45
Gemünden, Hans Georg
41
Sadun, Raffaella
39
Blanchard, Kenneth H.
38
Mendenhall, Mark E.
37
Avolio, Bruce J.
36
Quaquebeke, Niels van
36
Osland, Joyce
35
Uhl-Bien, Mary
34
Clegg, Stewart
33
Hinterhuber, Hans H.
33
Verdier, Thierry
33
Cunha, Miguel Pina e
32
Luu Trong Tuan
32
Posner, Barry Z.
32
Wildemann, Horst
32
Haslam, S. Alexander
31
Pearce, Craig L.
31
Alvesson, Mats
30
Hannah, Sean T.
30
Marin, Dalia
30
Meffert, Heribert
30
Edwards, Gareth
29
Gardner, William L.
29
Waldman, David A.
29
Yammarino, Francis J.
29
Antony, Jiju
28
Frese, Erich
28
Fritz, Wolfgang
28
Kouzes, James M.
28
Kraus, Sascha
28
Ahlert, Dieter
27
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Institution
All
Deutsche Universität für Verwaltungswissenschaften Speyer
1
Published in...
All
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Der Markt : international journal of marketing
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Electronic retailing
1
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
1
Handbuch Unterhaltungsproduktion : Beschaffung und Produktion von Fernsehunterhaltung
1
International journal of electronic business : IJEB
1
International journal of innovation management
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
1
Management research review
1
Reihe: Marketing : MAR
1
Reihe: Marketing und Medien
1
Review of managerial science
1
Springer Texts in Business and Economics
1
Springer eBook Collection
1
Springer texts in business and economics
1
The journal of business & industrial marketing
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
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ECONIS (ZBW)
32
USB Cologne (EcoSocSci)
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1
Business process reengineering - Erfolgsdeterminanten, Probleme und Auswirkungen eines neuen Reorganisationsansatzes
Wirtz, Bernd W.
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
48
(
1996
)
11
,
pp. 1023-1036
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001207802
Saved in:
2
Determinanten der Arbeitszufriedenheit in der Internetökonomie
Wirtz, Bernd W.
;
Schwarz, Joachim
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
58
(
2004
)
1
,
pp. 75-89
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001928216
Saved in:
3
Rationale und emotionale Erfolgsfaktoren im B2B-Branding : eine empirische Analyse
Elsäßer, Marc
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011549475
Saved in:
4
Innovation success in the context of inbound open innovation
Nitzsche, Philipp
;
Wirtz, Bernd W.
;
Göttel, Vincent
- In:
International journal of innovation management
20
(
2016
)
2
,
pp. 1650025-1-38
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011498699
Saved in:
5
e-Government : strategy process instruments
Wirtz, Bernd W.
;
Daiser, Peter
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011346597
Saved in:
6
Brand Community Management in Social Media : eine empirische Analyse zu Erfolgsfaktoren und -wirkung
Göttel, Vincent
-
2018
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011890010
Saved in:
7
Rational and emotional factors of customer satisfaction and brand loyalty in a business-to-business setting
Elsäßer, Marc
;
Wirtz, Bernd W.
- In:
The journal of business & industrial marketing
32
(
2017
)
1
,
pp. 139-153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011609381
Saved in:
8
Determinants of perceived success in management consulting : an empirical investigation from the consultant perspective
Bronnenmayer, Matias
;
Wirtz, Bernd W.
;
Göttel, Vincent
- In:
Management research review
39
(
2016
)
6
,
pp. 706-738
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011564316
Saved in:
9
Entwicklung von Geschäftsmodellen
Wirtz, Bernd W.
;
Mermann, Marina
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 217-241)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010531079
Saved in:
10
Struktur und Erfolgswirkung der Kundenbeziehungsfähigkeit
Wirtz, Bernd W.
;
Lütje, Sebastian
;
Ullrich, Sebastian
- In:
Der Markt : international journal of marketing
48
(
2009/10
)
4
,
pp. 147-161
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003969880
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