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~person:"Wirtz, Bernd W."
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Structural equation model
6
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6
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Geschäftsidee
5
Structural equation modeling
5
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4
Electronic Commerce
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Germany
4
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Social web
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Consumer behaviour
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Desinvestition
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Distribution channel
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E-Government
2
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Undetermined
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
23
Aufsatz im Buch
4
Book section
4
Case study
3
Fallstudie
3
Hochschulschrift
3
Lehrbuch
2
Textbook
2
Thesis
2
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
All
German
19
English
19
Author
All
Wirtz, Bernd W.
Havránek, Tomáš
156
Nijkamp, Peter
128
Kumar, Satish
87
Doucouliagos, Chris
80
Havránková, Zuzana
78
Havranek, Tomas
76
Poot, Jacques
75
Kraus, Sascha
72
McAleer, Michael
61
Iwasaki, Ichirō
58
Chang, Chia-Lin
56
Heinemann, Gerrit
56
Hamermesh, Daniel S.
54
Stanley, Tom D.
53
Wohlrabe, Klaus
50
Azoulay, Pierre
47
Eisend, Martin
47
Antony, Jiju
46
Jaffe, Adam B.
46
Chan, Kam C.
44
Reed, W. Robert
43
Homburg, Christian
42
Viscusi, W. Kip
41
Badura, Bernhard
40
Frey, Bruno S.
40
Gemünden, Hans Georg
39
Irsova, Zuzana
39
Weber, Andrea
39
Kluve, Jochen
37
Lim, Weng Marc
36
Florax, Raymond J. G. M.
35
Ruiz-Castillo, Javier
35
Aguinis, Herman
34
Florax, Raymond J.G.M.
34
Czarnitzki, Dirk
33
Feld, Lars P.
33
Taylor, Timothy G.
32
Bruhn, Manfred
31
Köseoglu, Mehmet Ali
31
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Institution
All
Deutsche Universität für Verwaltungswissenschaften Speyer
1
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All
International journal of innovation management : IJIM
2
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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Der Markt : international journal of marketing
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Electronic markets : EM ; the international journal of electronic commerce and business media
1
Electronic retailing
1
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
1
Handbuch Unterhaltungsproduktion : Beschaffung und Produktion von Fernsehunterhaltung
1
International journal of electronic business : IJEB
1
International journal of innovation management
1
International journal of public sector performance management : IJPSPM
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of electronic commerce research : JECR
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Journal of media business studies
1
Management research review
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Reihe: Marketing : MAR
1
Reihe: Marketing und Medien
1
Review of managerial science
1
Springer Texts in Business and Economics
1
Springer eBook Collection
1
Springer texts in business and economics
1
The journal of business & industrial marketing
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
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1
Rationale und emotionale Erfolgsfaktoren im B2B-Branding : eine empirische Analyse
Elsäßer, Marc
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011549475
Saved in:
2
Innovation success in the context of inbound open innovation
Nitzsche, Philipp
;
Wirtz, Bernd W.
;
Göttel, Vincent
- In:
International journal of innovation management
20
(
2016
)
2
,
pp. 1650025-1-38
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011498699
Saved in:
3
e-Government : strategy process instruments
Wirtz, Bernd W.
;
Daiser, Peter
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011346597
Saved in:
4
Brand Community Management in Social Media : eine empirische Analyse zu Erfolgsfaktoren und -wirkung
Göttel, Vincent
-
2018
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011890010
Saved in:
5
Rational and emotional factors of customer satisfaction and brand loyalty in a business-to-business setting
Elsäßer, Marc
;
Wirtz, Bernd W.
- In:
The journal of business & industrial marketing
32
(
2017
)
1
,
pp. 139-153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011609381
Saved in:
6
Determinants of perceived success in management consulting : an empirical investigation from the consultant perspective
Bronnenmayer, Matias
;
Wirtz, Bernd W.
;
Göttel, Vincent
- In:
Management research review
39
(
2016
)
6
,
pp. 706-738
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011564316
Saved in:
7
Entwicklung von Geschäftsmodellen
Wirtz, Bernd W.
;
Mermann, Marina
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 217-241)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010531079
Saved in:
8
Struktur und Erfolgswirkung der Kundenbeziehungsfähigkeit
Wirtz, Bernd W.
;
Lütje, Sebastian
;
Ullrich, Sebastian
- In:
Der Markt : international journal of marketing
48
(
2009/10
)
4
,
pp. 147-161
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003969880
Saved in:
9
IPO-Management : Struktur und Ausgestaltung der Börseneinführung
Wirtz, Bernd W.
;
Salzer, Eva
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
33
(
2004
)
2
,
pp. 102-108
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001902767
Saved in:
10
Strategische Erfolgsfaktoren in der Internetökonomie
Wirtz, Bernd W.
;
Olderog, Torsten
;
Schwarz, Joachim
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
55
(
2003
)
1
,
pp. 60-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001735770
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