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Business model
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Geschäftsmodell
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Beziehungsmarketing
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6
Betriebliche Wertschöpfung
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Geschäftsidee
5
Structural equation model
5
Strukturgleichungsmodell
5
Unternehmen
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5
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E-commerce
4
Electronic Commerce
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Germany
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Internet
4
Structural equation modeling
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Brand management
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3
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Unternehmenserfolg
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Customer satisfaction
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Mobile Marketing
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Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
16
Aufsatz im Buch
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Book section
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Case study
3
Fallstudie
3
Hochschulschrift
3
Lehrbuch
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Textbook
2
Thesis
2
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
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German
19
English
12
Author
All
Wirtz, Bernd W.
Heinemann, Gerrit
56
Coombs, W. Timothy
46
Gemünden, Hans Georg
40
Homburg, Christian
37
Meffert, Heribert
31
Kraus, Sascha
29
Fritz, Wolfgang
28
Rammer, Christian
26
Ahlert, Dieter
25
Bruhn, Manfred
25
Huber, Frank
25
Antony, Jiju
23
Roselieb, Frank
22
Merz, Joachim
21
Schewe, Gerhard
20
Paic, Peter
19
Wagner, Joachim
19
Weber, Jürgen
19
Kreutzer, Ralf T.
18
Schefczyk, Michael
18
Schmidt, Christoph M.
18
Simon, Hermann
18
Hauschildt, Jürgen
17
Jin, Yan
17
Krystek, Ulrich
17
Pang, Augustine
17
Cantner, Uwe
16
Rüsen, Tom A.
16
Sellnow, Timothy L.
16
Vrontis, Demetris
16
Völckner, Franziska
16
Burmann, Christoph
15
Fritsch, Michael
15
Keuper, Frank
15
Kock, Alexander
15
Krcmar, Helmut
15
Meckl, Reinhard
15
Portisch, Wolfgang
15
Albach, Horst
14
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Institution
All
Deutsche Universität für Verwaltungswissenschaften Speyer
1
Published in...
All
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Der Markt : international journal of marketing
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Electronic retailing
1
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
1
Handbuch Unterhaltungsproduktion : Beschaffung und Produktion von Fernsehunterhaltung
1
International journal of electronic business : IJEB
1
International journal of innovation management
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
1
Management research review
1
Reihe: Marketing : MAR
1
Reihe: Marketing und Medien
1
Review of managerial science
1
Springer Texts in Business and Economics
1
Springer eBook Collection
1
Springer texts in business and economics
1
The journal of business & industrial marketing
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
more ...
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ECONIS (ZBW)
30
USB Cologne (EcoSocSci)
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1
Rationale und emotionale Erfolgsfaktoren im B2B-Branding : eine empirische Analyse
Elsäßer, Marc
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011549475
Saved in:
2
Innovation success in the context of inbound open innovation
Nitzsche, Philipp
;
Wirtz, Bernd W.
;
Göttel, Vincent
- In:
International journal of innovation management
20
(
2016
)
2
,
pp. 1650025-1-38
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011498699
Saved in:
3
e-Government : strategy process instruments
Wirtz, Bernd W.
;
Daiser, Peter
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011346597
Saved in:
4
Brand Community Management in Social Media : eine empirische Analyse zu Erfolgsfaktoren und -wirkung
Göttel, Vincent
-
2018
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011890010
Saved in:
5
Rational and emotional factors of customer satisfaction and brand loyalty in a business-to-business setting
Elsäßer, Marc
;
Wirtz, Bernd W.
- In:
The journal of business & industrial marketing
32
(
2017
)
1
,
pp. 139-153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011609381
Saved in:
6
Determinants of perceived success in management consulting : an empirical investigation from the consultant perspective
Bronnenmayer, Matias
;
Wirtz, Bernd W.
;
Göttel, Vincent
- In:
Management research review
39
(
2016
)
6
,
pp. 706-738
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011564316
Saved in:
7
Entwicklung von Geschäftsmodellen
Wirtz, Bernd W.
;
Mermann, Marina
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 217-241)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010531079
Saved in:
8
Struktur und Erfolgswirkung der Kundenbeziehungsfähigkeit
Wirtz, Bernd W.
;
Lütje, Sebastian
;
Ullrich, Sebastian
- In:
Der Markt : international journal of marketing
48
(
2009/10
)
4
,
pp. 147-161
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003969880
Saved in:
9
IPO-Management : Struktur und Ausgestaltung der Börseneinführung
Wirtz, Bernd W.
;
Salzer, Eva
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
33
(
2004
)
2
,
pp. 102-108
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001902767
Saved in:
10
Strategische Erfolgsfaktoren in der Internetökonomie
Wirtz, Bernd W.
;
Olderog, Torsten
;
Schwarz, Joachim
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
55
(
2003
)
1
,
pp. 60-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001735770
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