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~person:"Wirtz, Bernd W."
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Betriebliche Wertschöpfung
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Geschäftsidee
5
Structural equation model
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Strukturgleichungsmodell
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4
Electronic Commerce
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Germany
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Innovation
3
Markenführung
3
Success factors
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Book / Working Paper
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Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatz im Buch
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Book section
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Case study
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Fallstudie
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Hochschulschrift
3
Lehrbuch
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Textbook
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Thesis
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Aufsatzsammlung
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1
Sammelwerk
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
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German
19
English
12
Author
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Wirtz, Bernd W.
Heinemann, Gerrit
56
Homburg, Christian
54
Agnihotri, Raj
41
Gemünden, Hans Georg
38
Ahearne, Michael
37
Meffert, Heribert
31
Rapp, Adam
31
Marshall, Greg W.
30
Bruhn, Manfred
28
Fritz, Wolfgang
28
Albers, Sönke
27
Wieseke, Jan
27
Ahlert, Dieter
26
Huber, Frank
26
Rammer, Christian
26
Jaramillo, Fernando
24
Madhani, Pankaj M.
24
Rangarajan, Deva
24
Alavi, Sascha
23
Bolander, Willy
23
Pullins, Ellen
23
Schwepker, Charles H. <Jr.>
23
Antony, Jiju
22
Chaker, Nawar N.
22
Friend, Scott B.
22
Hughes, Douglas E.
22
Kraus, Sascha
22
Schmitz, Christian
22
Verbeke, Willem J. M. I.
22
Belz, Christian
21
Guenzi, Paolo
21
Johnson, Jeff S.
21
Merz, Joachim
21
Panagopoulos, Nikolaos G.
21
Rutherford, Brian N.
21
DeCarlo, Thomas E.
20
Singh, Ramendra
20
Tanner, John F.
20
Haas, Alexander
19
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Institution
All
Deutsche Universität für Verwaltungswissenschaften Speyer
1
Published in...
All
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Der Markt : international journal of marketing
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Electronic retailing
1
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
1
Handbuch Unterhaltungsproduktion : Beschaffung und Produktion von Fernsehunterhaltung
1
International journal of electronic business : IJEB
1
International journal of innovation management
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
1
Management research review
1
Reihe: Marketing : MAR
1
Reihe: Marketing und Medien
1
Review of managerial science
1
Springer Texts in Business and Economics
1
Springer eBook Collection
1
Springer texts in business and economics
1
The journal of business & industrial marketing
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
more ...
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ECONIS (ZBW)
30
USB Cologne (EcoSocSci)
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1
Rationale und emotionale Erfolgsfaktoren im B2B-Branding : eine empirische Analyse
Elsäßer, Marc
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011549475
Saved in:
2
Innovation success in the context of inbound open innovation
Nitzsche, Philipp
;
Wirtz, Bernd W.
;
Göttel, Vincent
- In:
International journal of innovation management
20
(
2016
)
2
,
pp. 1650025-1-38
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011498699
Saved in:
3
e-Government : strategy process instruments
Wirtz, Bernd W.
;
Daiser, Peter
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011346597
Saved in:
4
Brand Community Management in Social Media : eine empirische Analyse zu Erfolgsfaktoren und -wirkung
Göttel, Vincent
-
2018
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011890010
Saved in:
5
Rational and emotional factors of customer satisfaction and brand loyalty in a business-to-business setting
Elsäßer, Marc
;
Wirtz, Bernd W.
- In:
The journal of business & industrial marketing
32
(
2017
)
1
,
pp. 139-153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011609381
Saved in:
6
Determinants of perceived success in management consulting : an empirical investigation from the consultant perspective
Bronnenmayer, Matias
;
Wirtz, Bernd W.
;
Göttel, Vincent
- In:
Management research review
39
(
2016
)
6
,
pp. 706-738
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011564316
Saved in:
7
Entwicklung von Geschäftsmodellen
Wirtz, Bernd W.
;
Mermann, Marina
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 217-241)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010531079
Saved in:
8
Struktur und Erfolgswirkung der Kundenbeziehungsfähigkeit
Wirtz, Bernd W.
;
Lütje, Sebastian
;
Ullrich, Sebastian
- In:
Der Markt : international journal of marketing
48
(
2009/10
)
4
,
pp. 147-161
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003969880
Saved in:
9
IPO-Management : Struktur und Ausgestaltung der Börseneinführung
Wirtz, Bernd W.
;
Salzer, Eva
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
33
(
2004
)
2
,
pp. 102-108
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001902767
Saved in:
10
Strategische Erfolgsfaktoren in der Internetökonomie
Wirtz, Bernd W.
;
Olderog, Torsten
;
Schwarz, Joachim
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
55
(
2003
)
1
,
pp. 60-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001735770
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