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Ziel des vorliegenden Arbeitspapieres ist es, die Streckenführung in Hessen zu analyisieren. Anhand der Analyse sollen Schlussfolgerungen für das aktuelle Autobahnnetz in Hessen gezogen werden. Untersucht werden soll weiterhin, ob der Autobahnbau als Moderisierungsstrategie im Verkehrssektor...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005847553
This paper deals with the developments in interurban road transport pricing policy in Europe.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005847868
Vorliegendes Arbeitspapier beschäftigt sich mit sogenannten Public Private Partnerships - Modellen, welche dazu eingesetzt werden könnten, um die Verkehrsinfrastruktur zu finanzieren.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009284814
Vorliegendes Arbeitspapier stellt das angelsächsische Board-Modell am Beispiel Großbritannien vor.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005846199
This paper pinpoints the development of the Commission's policy on rail infrastructure charges through to Directive 2001/14.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005847814
This paper emphasizes the elements of good practice, which are important to the implementation of road user charging concerning the process of the implementation of travel plans.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005847836
A one-to-one link is developed between overlapping sub-regional entities using geographi-cal tools newly available to the Economic Research Community. The aim of this project is tocreate a database exploiting the geographical variation in publicly available data, in order tobetter control for...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005868518
[...]Like the other countries examined, the United Kingdomadopted inflation targets after a successful disinflation.Unlike these countries, however, the UnitedKingdom took this step in the aftermath of a foreignexchange rate crisis in order to restore a nominalanchor and to lock in past...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005870264