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by functional and social value. Research limitations/implications – Limitations include using an Internet survey and an … Australian sample which may impact the generalisability of the findings to a wider population of Internet users. Future research … should involve replication of the study in a country more or less developed in terms of gender composition of internet users …
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peer-review] in Internet Research, published by and copyright Emerald Group Publishing Ltd. …
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Full-text of this article is not available in this e-prints service. This article was originally published [following peer-review] in Journal of Consumer Marketing, published by and copyright Emerald Group Publishing Ltd.
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Purpose: The purpose of this paper is to investigate the satisfaction consequences in repurchase situations. Design/methodology/approach: Online travel services are chosen because customers in these types of services had direct contact with firms. A conceptual model of CS-RPI link is developed...
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aspects related to the manner in which Internet led to the modification of the method of developing the commercial and …
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vorgestellt. Vor allem Unternehmen,die ihr Geld ausschließlich im Internet verdienen, sind auf die problemlose und intuitive …
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Das Internet ist aus dem täglichen Leben nicht mehr wegzudenken. Immer mehr Unternehmen präsentieren sich mit eigenen … Websites und Angeboten im Internet, gleichzeitig steigt die Anzahl der Internetnutzer. Die Dynamik des Online-Marktes führt zu … zusätzliche Informationen oder Kontaktmöglichkeiten im Internet. Regionale Energieversorger, die im liberalisierten Strommarkt …
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Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit dem stetig wachsenden Einfluss von nutzerorientierter Werbung im Internet … es möglich, aus dem Verhalten des Nutzers im Internet Rückschlüsse auf dessen Interessen zu ziehen und anschließend die …
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