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Der Gedanke der Entscheidungsunterstützung durch externe Daten ist nicht neu, so haben beispiels­weise Wirtschaftsdienste und Marktforschungsinstitute mittlerweile eine lange Tradition. Die erfor­der­lichen Informationen aber genau zum richtigen Zeitpunkt, in der richtigen Menge und in...
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Für Finanzdienstleister ist die IT ein entscheidender Produktionsfaktor, der möglichst effi-zient und effektiv die strategischen Anforderungen mit IT-Hochleistungssystemen unter-stützt. Diese Arbeit stellt ein Gesamtkonzept zur nachhaltigen Steigerung der Effektivität der IT durch...
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Environmental costs of products are closely related to their environmental impacts incurred at all life cycle stages of a product. Life Cycle Assessment (LCA) and Life Cycle Costing (LCC) methods are often used to estimate these environmental costs and impacts. However, LCA analysis is known to...
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Wissen und Wissensmanagement haben in der informationsbasierten Wissensgesellschaft eine immer größere Bedeutung. Das aktuelle Thema wird vor dem Hintergrund der Globalisierung im Rahmen der gegenwärtigen Finanz- und Wirtschaftskrise aus unterschiedlichen wirtschaftswissenschaftlichen...
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Eine Analyse des Wirtschaftsstandortes Deutschland zeigt die enorme Bedeutung von Forschung und Entwicklung (FuE) sowie Ausbildung und Qualifikation für die Sicherung der technologischen Leistungs- und Wettbewerbsfähigkeit Deutschlands im globalen Wettbewerb. Die Ausgaben für Forschung und...
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ENGLISH ABSTRACT: The main question addressed in this research study is ‘How can L’Oréal improve upon theircurrent brand image and subsequent brand positioning amongst Stellenbosch students as theirtarget audience’. It was therefore considered necessary for the author of this research...
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Customers play an active role throughout the marketing process. This dissertation concerns itself with customer's co-creation of value for self (co-production) and for other customers (co-consumption) during service production and delivery. With the servuction system as its overarching...
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Full-text of this article is not available in this e-prints service. This article was originally published following peer-review in International Journal of Advertising, published by and copyright World Advertising Research Center Ltd.
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The article presents results of a computer simulation experiment which investigated the use of protective capacity as a means to reduce production cycle times and inventory holdings for a production line. In the 1980s, quality was the primary focus for competition in many businesses. Many...
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This paper discusses results from an international study of continuous improvement in product innovation. The empirical research is based upon a theoretical model of continuous product innovation (CPI) that identifies contingencies, behaviours, levers and performances relevant to improving...
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