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Die beiden Themenschwerpunkte werden zunächst in Teil A separat voneinander behandelt: · Corporate Identity und Corporate Image in Kapitel I,· E-.Business, einschließlich Internet als spezielles Medium in Kapitel II.Neben einer allgemeinen Grundlegung wollen wir insbesondere verdeutlichen,...
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Nachhaltigkeit und ihrer Kommunikation für die Financial Community. Im Mittelpunkt steht die Frage, ob unternehmerische …The author analyses the importance of corporate sustainability and its communication to the financial community. She … has surveyed financial analysts and financial journalists who are intermediaries in the communication between investors …
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Diese Magisterarbeit befasst sich mit Marken, die ausschließlich im Internet auftreten (E-Brands) sowie der Markenführung im Internet (E-Branding). Innerhalb dieses Rahmens wird eine Online-Befragung der wichtigsten Internet-Marken in Deutschland sowie eine Datenerhebung unter Internet-Nutzern...
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multilateraler Verhandlungen und strategischer Investitionen in drei unterschiedlichen Umgebungen liefert. Die vorgestellten Methoden … mit multilateralen Verhandlungen zwischen Russland und den Transitstaaten für sein Gas, namentlich: Ukraine, Weißrussland … Teil beschäftigt sich mit multilateralen Verhandlungen und der Etablierung von Bündnissen in der Gegenwart von externen …
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areas of Group Decisions, Negotiations, and Negotiation Support Systems. Participants share a common research focus on … interdisciplinary research does not only seek to improve our understanding of group decision, negotiations, and market processes, but …
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convergence. In an attempt to progress the negotiations towards a successful outcome, the chairman of the WTO Committee on …
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worse off. We draw implications for Doha negotiations. …
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upstream divisions. However, they fail to coordinate the investment decisions. We show that negotiations prevent such … increases in the number of parameters being subject to negotiations. …
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prefers private negotiations because it creates strategic uncertainty about the outcomes from earlier negotiations, leading to … ones allow purchasing decisions to be made after all negotiations are over, creating enough competition on their own and … laws and regulations that govern bilateral negotiations. For instance, open record/open meetings laws, setting rules on …
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