Showing 1 - 10 of 19
Šio baigiamojo darbo tikslas – apibrėžti nostalgija grįsto prekės ženklo panaudojimo sidabriniame marketinge galimybes. Teorinėje darbo dalyje išryškinama solidaus amžiaus vartotojo svarba šiuolaikinėje rinkoje, aptariamos jo specifinės ypatybės ir apibūdinamos pagrindinės...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009478520
Schlüsselbranchen: die drei Branchen mit dem größten Marktvolumen: Film, Musik und Games, die neben dem Buchmarkt älteste Branche …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009467145
Die Musikwirtschaft wird das Internet nicht überleben. MP3s, Tauschbörsen und die jetzt einsetzenden Verkaufseinbrüche sind nur Vorboten einer sehr viel umfassenderen Krise, an derem Ende der Zusammenbruch einer gesamten Branche stehen wird. Parallel dazu entwickelt sich seit Napster eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009449364
-Kopiernetzwerke als zukünftiger wesentlicher Distributionskanal für digitale Musik eine zentrale Rolle. Nach einer kurzen Einleitung wird … Frage der Marktfähigkeit digitaler Musik werden die Eigenschaften ausführlich analysiert. Im 4. Kapitel werden das Nachfrage …This is a book about the competition in the (German) music industry. It examines the issues important to the future of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009451186
traced through China’s film, music and fashion industries. The book argues that social network markets, consumer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009438197
this literature. This paper demonstrates how our methodology was applied to extract models of the effects of music and … of chanting and music changes the response of protesters to police aggression. The extraction of PMFs from the literature …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009438993
Awareness are heard words and sound effect, music, seen words, pictures, colours and movement.This study used data collection …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009464659
We present an in-depth analysis of the music industry and use our findings to judge the practicalassumptions and design … act are consumers who choose between copying, purchasing,or staying out of the market for music. Prior to the last stage … radically alter the current industry structure, and that artists wouldbe unable to sell their music in such an environment …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009468602
Research journals are established for a variety of (often overlapping) reasons. Those emanating from academia often reflect the agendas and aspirations of individuals, departments, inter-departmental teams, institutions and/or sectors. Other factors are broader: encompassing politics,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009475233
We present an in-depth analysis of the music industry and use our findings to judge the practical assumptions and … to act are consumers who choose between copying, purchasing, or staying out of the market for music. Prior to the last … music industry is a combination of the oligopoly and monopolistic competition models, consisting of five major labels and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009451099