Showing 1 - 10 of 246
In this thesis we consider how user-generated content that is assembled by different popular Web portals can be exploited for Multilingual Information Retrieval. We define the knowledge that can be derived from such portals as Social Semantics. We present to approaches, Cross-lingual Explicit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434662
Unternehmensumfelder sind vor allem aufgrund von Globalisierungstendenzen und schneller voranschreitendem technischen Fortschritt zunehmend dynamisch und komplex und werden als turbulent bezeichnet. Durch diese Turbulenz geht für Unternehmen Unsicherheit von den Umfeldern aus, die es zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009467431
Diese Marktstudie vermittelt einen Überblick über Software, die zur Unterstützung von Wissensmanagement eingesetzt … Unternehmen und Organisationen, die diese an Wissensmanagement stellen. Eine direkte Vergleichbarkeit aller untersuchten …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009448933
. Dieses Wissen wird nicht nur punktuell, sondern fortwährend benötigt. Strategisches Wissensmanagement hat die Bereitstellung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009449654
Die Arbeit beschäftigt sich mit Konzepten des prozessorientierten Wissensmanagement,die sich im integrativen …, gemeinsamen Einsatz von Konzepten aus denDisziplinen Prozess- und Wissensmanagement zeigt. Zunächst kann eineprozeßorientierte WM … Modellierung im prozessorientierten Wissensmanagement ein. Dortwerden für die Parameter Modellierungsmethode, -organisation und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009450178
Wissen und Wissensmanagement haben in der informationsbasierten Wissensgesellschaft eine immer größere Bedeutung. Das …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009461021
Full-text of this article is not available in this e-prints service. This article was originally published [following peer-review] in Global Business & Economics Review, published by and copyright Inderscience Publishers.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009455111
The noticeable lack of accepted and unified models of Customer Relationship Management generally leads to failures in the implementation of CRM projects, particularly when organizations adopt the limited technology perspective. In an attempt to evaluate the different perspectives of CRM, this...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011756236
Customer relationship management (CRM) has currently become one of the most controversial issues and is considered by many marketers as a focal-center in the business field. Previous literature suggest that it is essential for hotels to adopt CRM technologies to help hotel managers improve their...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011770513
Companies carrying out their business activities are looking for the key to long term success under constantly changing circumstances and economic conditions. In order to achieve company goals and in order to satisfy the needs of customers, companies are striving for establishing tight and long...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009446010