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Diese Magisterarbeit befasst sich mit Marken, die ausschließlich im Internet auftreten (E-Brands) sowie der Markenführung im Internet (E-Branding). Innerhalb dieses Rahmens wird eine Online-Befragung der wichtigsten Internet-Marken in Deutschland sowie eine Datenerhebung unter Internet-Nutzern...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009433650
Herkunftsländer (China, Deutschland, Frankreich, Japan, Korea, Österreich, USA) untersucht. Die Datenanalyse mittels … Strukturgleichungsmodell zeigt bei der Hälfte der untersuchten Marken den stärksten Einfluss vom Markenimage auf die PKW-Kaufabsicht. Bei 2 … Marken ist der Einfluss des Herkunftslandes auf die Kaufabsicht im Vergleich zum Markenimage und der Preiswahrnehmung stärker …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009480944
Japanese market and the US West Coast market. Japan is the principal potential export market for Alaskan crude oil. Exports to …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009436598
coming from Japan, the Soviet Union, and Eastern Europe. Several regions, the Far East, Japan, Latin American, and Africa …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009436664
past conflicts (i.e. war, economic, political, etc.) between Japan and China. …
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10010353216
This paper evaluates how brand loyalty may affect young status consumers' evaluation of diffusion brands for high/low involvement fashion products. In particular, the positioning strategy of the type of diffusion brand names is investigated in this study. Data were gathered through an...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434813
In today‟s competitive marketplace, marketing activities are used to influence the buyer‟s perception of a professional services firm and therefore the brand image. To compete, professional services firms could leverage intangible assets such as brand image to improve perceptions, create...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009447738
The title of this study is "The Effect of Competitive Advantage In Marketing Strategy Formulation Of Brand Image In Field Wong Solo Restaurant". Restaurant Wong Solo, Medan is a fast-food restaurant business is located on Jl. Gajah Mada No.. 22 Medan. The purpose of this study was to determine...
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