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Corporate Image in Kapitel I,· E-.Business, einschließlich Internet als spezielles Medium in Kapitel II.Neben einer allgemeinen … Grundlegung wollen wir insbesondere verdeutlichen, warum Corporate Identity (Eigenbild) und Corporate Image (Fremdbild) keineswegs … Betrachtung in Teil D ab. Analysiert werden zunächst die Corporate Identity- und Corporate Image-Entwicklung der letzten Jahre …
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Gegenstand dieser Arbeit ist die Betrachtung der Reputation eines Unternehmens aus ?konomischer Sicht. Die Zusammenfassung von Beurteilungen der Unternehmensaktivit?ten durch wirtschaftlich relevante Interessengruppen bildet eine Unternehmensreputation. Die Reputation wird hier mit einem...
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, der jedoch das Image erheblich beeinträchtigt und dem Unternehmen somit auf lange Sicht eher schadet.Zum Abschluss der …
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. Challenges marketers and researchers to broaden their conception of marketing communication to one more consistent with an image …
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term 'image' is more common than 'brand' in the context of shopping centres, but 'branding' may become more important. In …
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In a well-functioning market, consumers exert choices not just in purchases of products but also inselections of locations to enjoy shopping. Scholarly research has demonstrated that retailatmospheres impact on shoppers’ pleasurable shopping experiences. Demonstrating the marketingconcept in...
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communication are very close related with the image-building of advisory services. The signals from audiences create correct market … perception for the service when it is not commensurate with market share. Well developed corporate image of the service minimize …
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Įmonių reputacijos svarba ir aktualumas šiandieniniame verslo diskurse vis didėja. Įmonių reputacija tampa organizacijos turtu – juk dabartinę įmonių vertę tik iš dalies apsprendžia jos materialusis turtas. Reputacijos valdymas tampa vis būtinesnis. Reputacijos vertinimas gali...
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Geros reputacijos palaikymas ir apsaugojimas nuo krizių yra svarbus kompanijų, siekiančių konkurencinio pranašumo, uždavinys. Baigiamojo darbo problema: kaip suvokiama reputacijos svarba ir kaip valdoma reputacijos rizika Lietuvos telekomunikacijų sektoriaus įmonėse.Darbo tikslas –...
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, this concept appeared not so long ago in Lithuania. Previously private companies had greater attention to corporate image … to have only a good image which is formed in a short period of time. Graduates’ decision in choosing a university is …
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