Showing 1 - 10 of 132
Įmonių reputacijos svarba ir aktualumas šiandieniniame verslo diskurse vis didėja. Įmonių reputacija tampa organizacijos turtu – juk dabartinę įmonių vertę tik iš dalies apsprendžia jos materialusis turtas. Reputacijos valdymas tampa vis būtinesnis. Reputacijos vertinimas gali...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009478343
Geros reputacijos palaikymas ir apsaugojimas nuo krizių yra svarbus kompanijų, siekiančių konkurencinio pranašumo, uždavinys. Baigiamojo darbo problema: kaip suvokiama reputacijos svarba ir kaip valdoma reputacijos rizika Lietuvos telekomunikacijų sektoriaus įmonėse.Darbo tikslas –...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009479027
, this concept appeared not so long ago in Lithuania. Previously private companies had greater attention to corporate image … to have only a good image which is formed in a short period of time. Graduates’ decision in choosing a university is …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009479030
The dissertation focusses on structural aspects of family firms in Austria. Basis of the underlying data is an …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009467511
Gegenstand dieser Arbeit ist die Betrachtung der Reputation eines Unternehmens aus ?konomischer Sicht. Die Zusammenfassung von Beurteilungen der Unternehmensaktivit?ten durch wirtschaftlich relevante Interessengruppen bildet eine Unternehmensreputation. Die Reputation wird hier mit einem...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009484796
, der jedoch das Image erheblich beeinträchtigt und dem Unternehmen somit auf lange Sicht eher schadet.Zum Abschluss der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434296
. Challenges marketers and researchers to broaden their conception of marketing communication to one more consistent with an image …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009440910
term 'image' is more common than 'brand' in the context of shopping centres, but 'branding' may become more important. In …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009465448
In a well-functioning market, consumers exert choices not just in purchases of products but also inselections of locations to enjoy shopping. Scholarly research has demonstrated that retailatmospheres impact on shoppers’ pleasurable shopping experiences. Demonstrating the marketingconcept in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009465515
Corporate Image in Kapitel I,· E-.Business, einschließlich Internet als spezielles Medium in Kapitel II.Neben einer allgemeinen … Grundlegung wollen wir insbesondere verdeutlichen, warum Corporate Identity (Eigenbild) und Corporate Image (Fremdbild) keineswegs … Betrachtung in Teil D ab. Analysiert werden zunächst die Corporate Identity- und Corporate Image-Entwicklung der letzten Jahre …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009476231