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In this thesis we consider how user-generated content that is assembled by different popular Web portals can be exploited for Multilingual Information Retrieval. We define the knowledge that can be derived from such portals as Social Semantics. We present to approaches, Cross-lingual Explicit...
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Innovationsmanager in kleinen und mittleren Unternehmen (KMU) der Pharmaindustrie bei der Einführung des Open Innovation Managements zu … Berücksichtigung der Anforderungen von Pharma-KMU zu analysieren und (2) daraus abgeleitet ein Konzept zur Implementierung von Open … Innovation bei Pharma-KMU zu entwickeln.Der Ausgangspunkt des Projektes war die Erkenntnis, dass die Life Sciences-Branche im …
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Technological advancements, especially in Information and Communication Technologies (ICT) have enhanced greatly the competition spurred by the globalization of the world economies. Even small and medium-sized enterprises (SMEs) are no more immune to the challenges that the globalization brings...
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Ländern erreicht dabei KMU als Unternehmen mit Problemen bei der Innovationstätigkeit signifikant besser als andere Ebenen …
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Diese Bachelorarbeit untersucht, welche die effektivsten Teilbereich des Onlinemarketings sind und ob es sich die älteste Form der Onlinewerbung, die Bannerwerbung, noch gegen die neuesten Techniken behaupten kann. Ziel ist es, eine allgemeine Übersicht für das Verständnis des...
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Durch das kontinuierlich ansteigende Medienangebot konkurrieren Medienprodukte zunehmend um die knappe Ressource der Rezipientenaufmerksamkeit. Crossmedia Marketing zielt auf die Präsenz in verschiedenen Medienteilmärkten, offline und online ab, wodurch sich die Abhängigkeit von einzelnen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009451190
Several major websites offer hybrid auctions that allow advertisers tobid on a per-impression or a per-click basis. We present the firstanalysis of this hybrid advertising auction setting. The conventionalwisdom is that brand advertisers (e.g. Coca-Cola) will bid perimpression, while direct...
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ENGLISH ABSTRACT: The objective of this specific research report is to analyse the internet marketing function within the South African tourism industry. Furthermore, the hotel industry is analysed to establish how the introduction of the internet changed the playing field in terms of...
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The objective of this study was to investigate and report on user preference of Search Engine Optimisation (SEO), versus Pay Per Click (PPC) results. This will assist online advertisers to identify their optimal Search Engine Marketing (SEM) strategy for their specific target marketResearch...
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