Showing 1 - 10 of 24
Prepared for a Conference on Transnational Networks in Princeton in 2001, this paper explored the comparative dynamics of the trans-local networks which South Asian migrants from Mirpur (Pakistan), Jullundur (India) and Sylhet (Bangladesh) have constructed around themselves.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009468661
,it lectured the Masters in petroleum engineering course to local Australian and international students, graduatingmore than 200 … students. The rapid increase in the price of oil during 2006/7 saw a sudden and substantial growthin industry employment … students reduced to less than 10% of those taking the course. This loss in both student numbers and staff at the same time …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434850
Full-text of this article is not available in this e-prints service. This article was originally published [following peer-review] in International Journal of Educational Management, published by and copyright Emerald Group Publishing Ltd.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009455165
-year female management students evaluated strategies for the same workplace dilemmas as senior women managers (Barrett 2004 …). Findings - For short and medium term dilemmas students, like senior women managers, regarded masculine communication strategies … evaluating the strategies' probability. But when seeking promotion, students avoided some strategies they considered effective …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009457544
The well-formed Facebook profile should be well-visible and understandable, not hidden under unnecessary information. Moreover, the most successful sites have an exquisite design - the design is eye-catching and distracting, the site is pleasure to browse, easy to use, and does not contain...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011971435
Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der externen Unternehmenskommunikation in sozialen Netzwerken im Internet. Ziel dieser Arbeit ist es, einen Leitfaden für Unternehmen zu erstellen, die noch nicht in Social Networks aktiv sind bzw. ihr Engagement im so genannten Web 2.0 ausbauen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434175
Die Bachelorarbeit beschäftigt sich mit den erweiterten Möglichkeiten des Marketing durch die Verwendung von Social Networks, deren Frameworks und APIs. Die Arbeit verfolgt das Ziel, am Beispiel der VZ-Netzwerke (studiVZ, meinVZ, schuelerVZ) neue Möglichkeiten zur effektiven Beeinflussung von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434193
In dieser Bachelorarbeit wird untersucht, inwiefern eine Präsentation des Weingutes Schloss Proschwitz – Prinz zur Lippe in dem Netzwerk Facebook strategisch sinnvoll zu gestalten ist. Dabei wird auf Social Media Marketing, kommunikationspolitische Maßnahmen und beispielhafte Darstellungen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434197
Ziel der Arbeit ist es, zu untersuchen, inwiefern es für ein Unternehmensinnvoll ist, ausgewählte soziale Netzwerkseiten als Mittel zurKundenbindung zu nutzen. Welche Möglichkeiten ergeben sich dabei,und welche Auswirkung hat diese Nutzung auf ein Unternehmen?Dabei soll gezeigt werden, wie...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434221
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434385