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Tourismus, Klima, Küste und Klimawandel. Der Fokus von Kapitel 3 ist die Rolle von Klimainformationen im touristischen … pattern of tourism demand. Despite the cultural and economic importance of tourism and its overwhelming dependence on climatic … factors, relatively few studies have tackled the impact of climate change on tourism. In particular there are few quantitative …
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rasantes Wachstum erfahren und dazu geführt, dass im Bereich des internetbasierten Tourismus eine besonders ausgeprägte … Virtual Reality (VR) im Tourismus die Ausnahme und wird damit nicht gezielt genutzt, um Informationen dreidimensional und … transformieren und die nachfragerseitige Bedeutung der Vertrauenseigenschaften mindern kann. Somit kann in der im Tourismus …
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reasonable to choose it by means of carbon content is the hotel stay. Tourism is one of the sectors causing the most emissions … of reducing its emission, the PCF offers the potential to initiate a development towards a low carbon tourism. However … footprint. Although they consist of similar basic elements. Nevertheless, in the service sector like tourism these approaches …
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?PART III: TOURISM AND DECISION-MAKINGChapter 5: the role of climate information in tourist destination choice decision-making5 … conclusionChapter 8: Chinese tourism and decision-making8.1 Motivation, information and power – the tourism perspective8.2 The effects … of uncertainty in climate change on the emerging tourism industry in China PART IV: CONCLUSIONChapter 9: conclusion and …
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COVID-19 has had a negative impact on different sectors of social life in Senegal, not sparing the public sports policies. This naturally prompted players in the field to adapt to the new context of the pandemic. It was, therefore, necessary to reflect on the readjustments of public sports...
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Purpose: Although the branding literature emerged during the 1940s, research relating to tourism destination branding … tourists in Chile, which reflects the lower priority the South American market has been given by the national tourism office …-branding literature by being one of the first to test the efficacy of a model of consumer-based brand equity for a tourism destination …
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equity (CBBE) for a destination, from the perspective of residents as active participants of local tourism. It is proposed …
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Diese Arbeit beschäftigt sich mit der Untersuchung der Buchungsstrecke des Online-Reiseportals Reisen.de unter besonderer Betrachtung der Usability (zu Deutsch: Gebrauchstauglichkeit). Dazu wird Reisen.de zunächst mit drei Konkurrenz-Portalen verglichen. Es werden die aus einem Usability-Test...
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Die vorliegende Arbeit beschäftigt sich mit der Marktsättigung durch Low-Budget-Hotels.Dabei wird als Erstes auf die momentan vorherrschende Marktsituation eingegangen.Mit Hilfe der sich im Bau und in der konkreten Planungsphase befindlichen Objekte, werden Prognosen für die nahe Zukunft...
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