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2,568
Aufsatz im Buch
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Hochschulschrift
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Graue Literatur
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Thesis
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Arbeitspapier
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334
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Lehrbuch
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Textbook
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Bibliografie enthalten
237
Bibliography included
237
Aufsatzsammlung
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Konferenzschrift
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Conference proceedings
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Statistik
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Handbook
66
Handbuch
66
Reprint
64
Statistics
60
Glossar enthalten
51
Glossary included
51
Mehrbändiges Werk
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Festschrift
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Forschungsbericht
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Bibliografie
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Mikroform
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Ratgeber
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Market information
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Marktinformation
24
Guidebook
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Wörterbuch
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Umfrage
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Undetermined
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Kapferer, Clodwig
62
Malhotra, Naresh K.
48
Green, Paul E.
38
Herrmann, Andreas
34
Hruschka, Harald
33
Homburg, Christian
31
Decker, Reinhold
28
Wildner, Raimund
25
Hildebrandt, Lutz
24
Huber, Frank
23
Day, George S.
22
Hüttner, Manfred
22
Kotler, Philip
22
Sarstedt, Marko
22
Albers, Sönke
21
Kumar, V.
21
Theil, Henri
21
Wind, Yoram
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Aaker, David A.
20
Bauer, Hans H.
20
Kamakura, Wagner A.
20
Sheth, Jagdish N.
20
Wedel, Michel
20
Ferber, Robert
19
Hair, Joseph F.
19
Pepels, Werner
19
Kuß, Alfred
17
Wiedmann, Klaus-Peter
17
Berekoven, Ludwig
16
Eisend, Martin
16
Stone, Richard
16
Tagliacarne, Guglielmo
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Gustafsson, Anders
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Helm, Roland
15
Koschnick, Wolfgang J.
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Lehmann, Donald R.
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Wagner, Udo
15
Zaltman, Gerald
15
Baier, Daniel
14
DeSarbo, Wayne
14
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Institution
All
Institut für Demoskopie Allensbach
67
European Productivity Agency
62
American Marketing Association
46
European Society for Opinion and Marketing Research
44
Springer Fachmedien Wiesbaden
26
Esomar
17
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
17
American Management Association
10
Market Research Society
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Gesellschaft für Konsumforschung
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Berufsverband Deutscher Markt- und Sozialforscher
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Nielsen Company
6
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Edward Elgar Publishing
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GfK-Nürnberg e.V.
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Deutsch-Koreanische Industrie- und Handelskammer
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Deutsche Statistische Gesellschaft
4
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Rationalisierungs-Kuratorium der Deutschen Wirtschaft
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Schweizerische Gesellschaft für Marktforschung
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Universität Trier / Lehrstuhl für Marketing und Innovation
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Arbeitskreis Deutscher Marktforschungsinstitute
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Books on Demand GmbH <Norderstedt>
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Central'nyj Ėkonomiko-Matematičeskij Institut, Akademija Nauk SSSR
3
Deutsche Werbewissenschaftliche Gesellschaft
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ESOMAR
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Fraunhofer-Institut für Systemtechnik und Innovationsforschung
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Freie Universität Berlin / Institut für Markt- und Verbrauchsforschung
3
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Published in...
All
Journal of marketing research : JMR
385
Journal of marketing
176
Overseas business reports : OBR
155
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
128
Journal of business research : JBR
119
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
100
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
82
SpringerLink / Bücher
79
Journal of the Academy of Marketing Science
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Econometrica : journal of the Econometric Society, an internat. society for the advancement of economic theory in its relation to statistics and mathematics
73
Qualitative market research : an international journal
73
Journal of advertising research
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Esomar congress
67
Der Marktforscher : Marktforschung, Absatzforschung, Werbeforschung, Verbrauchsforschung
63
The American economic review
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Journal of retailing
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Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Economics letters
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Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
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Europäische Hochschulschriften / 5
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Journal of business economics : JBE
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The review of economic studies
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Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
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International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
46
Marketing letters : a journal of research in marketing
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Gabler Edition Wissenschaft
43
Journal of economic theory
42
Journal of marketing management : MM
42
International journal of market research
41
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
40
Harvard business review : HBR
38
Qualitative Marktforschung in Theorie und Praxis : Grundlagen, Methoden, Anwendungen
36
Journal of the Market Research Society : JMRS
35
Journal of political economy
34
The review of economics and statistics
34
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
32
Journal of consumer behaviour : an international research review
32
The journal of business : B
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ECONIS (ZBW)
USB Cologne (EcoSocSci)
569
EconStor
35
OLC EcoSci
25
USB Cologne (business full texts)
16
ArchiDok
10
RePEc
4
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Personal characteristics and consumer buying behavior: A multidimensional approach
Lessig, V. Parker
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1971
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2
Market and prices : theory of consumption, market and market prices
Vojtinskij, Vladimir S.
-
1964
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000594588
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3
Marketing : current problems and theories ; Indiana marketing symposium
Umemura, George M.
;
Canoyer, Helen G.
;
Edwards, Corwin D.
; …
-
1952
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000608362
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4
Beiträge zur sozialistischen Konsumtionsforschung der Institute für Politische Ökonomie und Planung und Leitung der Volkswirtschaft
Rößler, Hans
(
contributor
)
-
Institut für Politische Ökonomie <Halle (Saale)>
-
1965
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000633965
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5
Podstawy planowania handlu w regionach gospodarczych
Kramer, Józefa
-
1968
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002256080
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6
Tipologija potreblenija
Ajvazjan, S. A.
(
contributor
); …
-
1978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002319346
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7
The role of interest rates in the aggregate consumption function
Weber, Warren Edward
-
1969
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8
Elastyczność spożycia żywności na wsi
Woś, Augustyn
-
1961
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003001442
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9
Further evidence on the structure of consumer demand in the U.S. : an application of the separability hypothesis
Hassan, Zuhair A.
;
Johnson, S. R.
;
Finley, Robert M.
- In:
Southern economic journal
41
(
1974
)
2
,
pp. 244-257
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002836702
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10
Big business; z problematyki nowych technik zarządzania : Szkice ekonomiczne
Zieliński, Janusz G.
-
1962
-
[Wyd. 1
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