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Theory
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Germany
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303
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Book / Working Paper
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954
Journal
19
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All
Article in journal
726
Aufsatz in Zeitschrift
726
Graue Literatur
286
Non-commercial literature
286
Aufsatz im Buch
226
Book section
226
Hochschulschrift
219
Arbeitspapier
195
Working Paper
195
Thesis
129
Collection of articles of several authors
107
Sammelwerk
107
Aufsatzsammlung
66
Bibliografie enthalten
40
Bibliography included
40
Konferenzschrift
35
Amtsdruckschrift
24
Government document
24
Conference paper
22
Konferenzbeitrag
22
Conference proceedings
17
Lehrbuch
17
Textbook
13
Collection of articles written by one author
12
Sammlung
12
Bibliografie
11
Case study
9
Fallstudie
9
Umfrage
9
Forschungsbericht
7
Handbook
7
Handbuch
7
Reprint
7
Statistik
4
Fallstudiensammlung
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Ratgeber
3
Statistics
3
Systematic review
3
Übersichtsarbeit
3
Advisory report
2
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Łyziak, Tomasz
12
Berry, Steven
9
Basu, Susanto
8
Pascali, Luigi
8
Schiantarelli, Fabio
8
List, John A.
7
Pakes, Ariel
7
Ahlheim, Michael
6
Hansen, Ursula
6
Lusk, Jayson L.
6
Schneider, Friedrich
6
Servén, Luis
6
Warde, Alan
6
Ambrus, Attila
5
Bala, Christian
5
Bester, Helmut
5
Chipty, Tasneem
5
Dahm, Matthias
5
Dwivedi, Yogesh Kumar
5
Ederer, Florian
5
Gabriel, Yiannis
5
Kucuk, S. Umit
5
Schuldzinski, Wolfgang
5
Auger, Pat
4
Busse, Meghan R.
4
Bühler, Stefan
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Cabral, Luís M. B.
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Caputo, Vincenzina
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Dutta, Shantanu
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Egan, Mark L.
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Felser, Georg
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Halbheer, Daniel
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Henkel, Joachim
4
Herr, Paul M.
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Hippel, Eric von
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Höffler, Felix
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Israeli, Ayelet
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Jerison, Michael
4
Jones, Charles I.
4
Kardes, Frank R.
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Institution
All
National Bureau of Economic Research
15
Springer Fachmedien Wiesbaden
11
Edward Elgar Publishing
4
Nordic Council of Ministers
4
Verlag Dr. Kovač
4
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
3
GfK Nürnberg, Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
3
Deutschland / Bundeswehr / Universität München / Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, insbes. Öffentliche Verwaltungen und Öffentliche Unternehmen
2
Erasmus <Förderungsprogramm> / GRUNDTVIG
2
Europäische Kommission / Generaldirektion Gesundheit und Verbraucherschutz
2
Europäische Kommission / Generaldirektion Wirtschaft und Finanzen
2
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
2
Forschungsverbund Empirische Verbraucherforschung
2
Friedrich-Schiller-Universität Jena
2
Instituttet for Industriøkonomi og Virksomhedsstrategi <Kopenhagen>
2
Nomos Verlagsgesellschaft
2
OECD
2
Shaker Verlag
2
Springer Gabler <Firma>
2
Universität Mannheim
2
World Institute for Development Economics Research
2
AEI-Brookings Joint Center for Regulatory Studies
1
Advertising and Consumer Psychology Conference <23, 2004, Montréal>
1
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Forschungsstelle für Hochschularbeitsrecht
1
American Council for Capital Formation
1
American Psychological Association
1
Boston College / Department of Economics
1
Cambridge University Press
1
Campus Verlag
1
Center for Policy Research <Washington, DC>
1
Center in Political Economy
1
Centre de recherche pour l'étude et l'observation des conditions de vie
1
Centre for Economic Performance
1
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
1
Consumers International Regional Office for Africa (CI-ROAF)
1
Deutsche Gesellschaft für Ökonomische Bildung
1
Deutsches Historisches Institut Washington DC
1
Deutschland / Umweltbundesamt
1
Deutschland <Bundesrepublik> / Presse- und Informationsamt
1
Droege & Comp. <Düsseldorf>
1
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SpringerLink / Bücher
30
International journal of consumer studies
25
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
21
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
19
NBER working paper series
15
Marketing theory
14
Springer eBook Collection
13
Journal of retailing and consumer services
12
European research studies
11
Europäische Hochschulschriften / 5
10
Journal of business research : JBR
10
NBER Working Paper
10
Research
10
The 21st century consumer: vulnerable, responsible, transparent? : proceedings of the International Conference on Consumer Research (ICCR) 2016
10
Journal of advertising
9
Journal of advertising research
9
Campus Forschung
8
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
8
Food policy : economics planning and politics of food and agriculture
8
The American economic review
8
Schriftenreihe Studien zum Konsumentenverhalten
7
Transformative consumer research for personal and collective well-being
7
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
7
Advances in household economics, consumer behaviour and economic policy
6
CESifo working papers
6
Gabler Edition Wissenschaft
6
Handbook of consumer psychology
6
Handelsforschung
6
Journal of food products marketing
6
Journal of marketing management : MM
6
Marketing i menedžment innovacij : m&mi
6
Schriftenreihe Merkur : Schriften zum innovativen Marketing-Management
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The journal of brand management : an international journal
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Amfiteatru economic : an economic and business research periodical
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Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
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European journal of marketing : EJM
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International Journal of Energy Economics and Policy : IJEEP
5
International journal of business innovation and research
5
NBP working paper
5
SAGE benchmarks in culture and society
5
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ECONIS (ZBW)
RePEc
513
USB Cologne (EcoSocSci)
234
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38
ArchiDok
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Organizations and their consumers : bridging work and consumption
Gabriel, Yiannis
;
Korczynski, Marek
;
Rieder, Kerstin
- In:
Organization : the critical journal of organization, …
22
(
2015
)
5
,
pp. 629-643
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011488121
Saved in:
2
Verbraucher- und umweltorientiertes Marketing : Spurensuche einer dialogischen Marketingethik
Hansen, Ursula
(
ed.
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000548007
Saved in:
3
Journal of
consumer
psychology : JCP : the official journal of the Society for
Consumer
Psychology
Hoboken, NJ : Wiley
;
1992-1995: Hillsdale, NJ [u.a.]
;
…
-
1.1992 -
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000501388
Saved in:
4
Der Konsument hat das Wort : 12. Internationale Studientagung, Rüschlikon, 2. bis 5. Sept. 1963
Brook, Caspar F.
(
contributor
); …
-
1964
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000519526
Saved in:
5
Consumer
input for marketing decisions
Fornell, Claes
-
1976
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000049883
Saved in:
6
Kaufentscheidungen beschränkt rational handelnder Konsumenten : ein Ansatz zur Ableitung des Wahlhandlungsbereichs
Beier, Udo
-
1974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000049958
Saved in:
7
Der aktive Konsument: Kommunikation und Kooperation : Untersuchung über Möglichkeiten funktional angemessener, frühzeitiger Einflußnahme der Konsumenten auf das Güterangebot
Czerwonka, Christine
;
Schöppe, Günter
;
Weckbach, Stefan
-
1976
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000052030
Saved in:
8
Consumer
emancipation and economic development : the case of Thailand
Thorelli, Hans B.
-
1982
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000052127
Saved in:
9
Contemporary perspectives in
consumer
research
Lutz, Richard J.
(
ed.
)
-
1981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000052801
Saved in:
10
Technische Normung und Verbraucherinteresse : strukturelle, konzeptionelle u. steuerungspolitische Probleme technischer Regelwerke
Kypke, Ulrich
-
1982
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000053150
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