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overview of creative industries and creative cities, examining Barcelona and Istanbul. Barcelona experience will take part …
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Entering the 2020s, LNG sellers are operating in an increasingly oversupplied global market, thus facing the problems of whether and where they will be able to 'find a home' for their cargoes. Given that the EU is the only liquid gas market with regulated third party access (TPA) to LNG import...
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materieller Hoffnung und dem Entstehen der neuen lateinamerikanischen Mittelschichten zu verstehen. Es zeigt, wie sich neue …
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The aim of this paper is to analyse how female migrants fare in the Spanish labour market, a country that has experienced impressive immigration flows during the last decade. Particularly, we explore the differential access to employment and the earning gap faced by this group, considering the...
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Linie das Ergebnis der für Spanien stark expansiv wirkenden Geldpolitik der Europäischen Zentralbank (EZB) sowie der … dem Immobilienmarkt ausgelöst, der zunehmend Züge einer spekulativen Blase annimmt. Soll Spanien auf einem dauerhaften … anderen ist eine massive Förderung von Bildung und Forschung nötig, soll Spanien nicht länger den zweithöchsten Anteil an …
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Das Dreisäulensystem ist kein spezifisches Phänomen des deutschen Bankensektors. Auch in zahlreichen europäischen Nachbarländern war ein Nebeneinander von Privatbanken, Genossenschaftsbanken und Sparkassen gang und gäbe. Einige der Länder haben jedoch wesentlich früher als Deutschland die...
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This paper uses a unique sample of 175 Spanish equity offerings from 1985 to 2002 to test who benefits from IPO underpricing and why. Institutions receive nearly 75% of the profits in underpriced issues, while they have to bear only 56% of the losses in overpriced offerings. Superior information...
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