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Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
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Responsibility and Environmental Management Journal", the top ranked periodical with the highest Impact Factor, from its beginnings …
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Human resources management (HRM) as a function providing organizations with workforce and thus assisting the … achievement of organization’s business strategy is an inevitable element of contemporary organisation’s arrangements. Passing …
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It can be argued that managing change is crucial for any organisation to survive and succeed in the present highly … competitive and continuously evolving business environment. However, theories and approaches to change management currently … unchallenged hypotheses concerning the nature of contemporary organisational change management. This paper seeks to understand the …
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Dieser Beitrag skizziert das ordonomische Forschungsprogramm einer ökonomischen Theorie der Moral und stellt die Grundzüge einer mit dieser Methode arbeitenden Wirtschafts- und Unternehmensethik vor: Die Ordonomik versteht sich als eine rational-choice- basierte Analyse der Interdependenz von...
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