Showing 1 - 10 of 548
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011292181
Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011375024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011384693
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011384839
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011387280
Responsibility and Environmental Management Journal", the top ranked periodical with the highest Impact Factor, from its beginnings …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013199936
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014495352
Human resources management (HRM) as a function providing organizations with workforce and thus assisting the … achievement of organization’s business strategy is an inevitable element of contemporary organisation’s arrangements. Passing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012141511
It can be argued that managing change is crucial for any organisation to survive and succeed in the present highly … competitive and continuously evolving business environment. However, theories and approaches to change management currently … unchallenged hypotheses concerning the nature of contemporary organisational change management. This paper seeks to understand the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013488691
Dieser Beitrag skizziert das ordonomische Forschungsprogramm einer ökonomischen Theorie der Moral und stellt die Grundzüge einer mit dieser Methode arbeitenden Wirtschafts- und Unternehmensethik vor: Die Ordonomik versteht sich als eine rational-choice- basierte Analyse der Interdependenz von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011733757