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This paper is about how the author proposes to replicate Evanschitzky, Baumgarth, Hubbard, and Armstrong's "Replication research's disturbing trend" (Journal of Business Research, 2007). This is because estimating the incidence of published replication research and its outcomes must be continued.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011725212
Increasingly seizing the opportunities digitalisation offers, physical retail agglomerations such as city centres, shopping centres and High Streets draw on digital applications to elevate customer experiences. From a marketing perspective, the challenge lies in finding and implementing those...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014337496
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010304882
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010304896
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010304901
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010304906
Das vorliegende Arbeitspapier versteht sich als Systematisierungs- und Konkretisierungsvorschlag des zuweilen noch unspezifischen Phänomens von Kunst-Unternehmens-Kooperationen (KUK). Als Künstler wird eine Person verstanden, welche die drei Merkmale der Autonomie, der Kreativität sowie der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010329222
This work develops an evaluation framework to Arts-Based Brand Research (ABBR) to make methods comparable. Further the evaluation framework is used to compare four arts-based methods. It turned out that previous studies try to capture the brand image on a verbal cognitive level, but this...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011541561
Markenführung benötigt ein aussagefähiges Markencontrolling. Dabei ist aber eine Fokussierung auf einzelne KPIs nicht ausreichend, da diese Vorgehensweise den holistischen Charakter der Markenführung vernachlässigt. Der Beitrag skizziert mit dem Marken-Audit einen holistischen Ansatz. Dabei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270948
Following an intense literature research, and including results from a qualitative study with 24 graduate and post-graduate students from 14 different universities, this paper systematically discusses the topic of student empowerment within the context of higher education. The underlying...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270961