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This paper is about how the author proposes to replicate Evanschitzky, Baumgarth, Hubbard, and Armstrong's "Replication research's disturbing trend" (Journal of Business Research, 2007). This is because estimating the incidence of published replication research and its outcomes must be continued.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011725212
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010304882
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010304896
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010304901
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010304906
Increasingly seizing the opportunities digitalisation offers, physical retail agglomerations such as city centres, shopping centres and High Streets draw on digital applications to elevate customer experiences. From a marketing perspective, the challenge lies in finding and implementing those...
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Diese Arbeit untersucht anhand der qualitativen Forschungsmethode Zaltman Metaphor Elicitation Technique (ZMET), was Konsumenten unter Nachhaltigkeit in der Modebranche verstehen, welche Eigenschaften über den Kauf von Modeprodukten entscheiden und welche Merkmale zu Treibern und Barrieren für...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011406548
Das vorliegende Arbeitspapier versteht sich als Systematisierungs- und Konkretisierungsvorschlag des zuweilen noch unspezifischen Phänomens von Kunst-Unternehmens-Kooperationen (KUK). Als Künstler wird eine Person verstanden, welche die drei Merkmale der Autonomie, der Kreativität sowie der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010329222
This work develops an evaluation framework to Arts-Based Brand Research (ABBR) to make methods comparable. Further the evaluation framework is used to compare four arts-based methods. It turned out that previous studies try to capture the brand image on a verbal cognitive level, but this...
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