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Emotionen sind ein wichtiges Gebiet in der Marketingforschung, da sie in der Kaufsituation das Kundenverhalten bestimmen können. Emotionale Veränderungen aufgrund des Alterungsprozesses sind ein weiteres wichtiges Forschungsgebiet. Bis heute besteht bezüglich der Kombination dieser...
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Um Hinweise für die Erträge von Investitionen in die Fähigkeiten von Kindern im Vorschulalter geben zu können, möchten wir in diesem Beitrag die Ergebnisse von Simulationen zur Diskussion stellen. Der Humankapitalerwerb wird als Funktion von kognitiven und nichtkognitiven Fähigkeiten...
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-Nutzen-Überlegungen bis zum Alter von 18 Jahren kompensierende Bildungsinvestitionen, im Alter danach finanzielle Transferleistungen die …
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find that individuals with higher measured intelligence and self-confidence are more likely to be entrepreneurs …. Furthermore I present evidence suggesting that intelligence and self-confidence affect business ownership through two different … channels: intelligence increases business survival while self-confidence increases business creation. Finally, once we control …
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Using cross-sectional and longitudinal data from a national sample spanning the adult life span, age differences in anger and sadness were explored. The cross-sectional and longitudinal findings consistently suggest that the frequency of anger increases during young adulthood, but then shows a...
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Armut im Alter und der Identifikation von Armutsgefährdungsschwellen, führt empirische Analysen zu zentralen Lebensbereichen …
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The Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) economic impact is expected to hit US$ 29.5 billion in 2020. Brands (Volvo / L'Oréal) and retailers (Carrefour / Lowe's) have built on-site VR facilities which offer more attractive shopping experiences than traditional environments. The...
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Indicators of trust, confidence, optimism or sentiment among consumers and/or investors, are published continuously in the mass media. More importantly, these indices seem not only to reflect how the state of the real economy is perceived by private agents, but can also help predict the future...
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