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Die Video-Plattform Youtube ist eine der meistbesuchten Webseiten weltweit. Youtube-Stars erreichen mit ihren Videos große Zuschauergruppen und können als Multiplikatoren für Werbebotschaften dienen. Sie sind oftmals Meinungsführer, denen hohes Vertrauen entgegengebracht wird, weshalb sie...
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The rise of social media is causing challenges for brand managers of premium manufacturers in the fast moving consumer goods industry. Social Media platforms as innovative and open communication channels have to be integrated in the established media mix while preventing the damage of the...
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Changes in communication technology have allowed for the expansion of data collection modes in survey research. The proliferation of the computer has allowed the creation of web and computer assisted auto-interview data collection modes. Virtual worlds are a new application of computer...
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We model the idea that when consumers search for products, they first visit the firm whose advertising is more salient …. The gains a firm derives from being visited early increase in search costs, so equilibrium advertising increases as search … heterogeneity in advertising costs. Firms whose advertising is more salient and therefore raise attention more easily charge lower …
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emerging and developing countries. This fact is surprising considering the background of relatively low local advertising …Das internationale Werbefestival in Cannes ist einer der wichtigsten internationalen Gradmesser für kreative Werbung …
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most of their revenues from advertising. In order to maximize revenues these platforms often aim at maximizing the time … that consumers spend within their ecosystems so as to channel consumers' attention to advertising clients or - in case of … through advertising these attention platforms can have significant impact on which products receive consumer attention in the …
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Die Creator Economy boomt: Immer mehr Unternehmen nutzen Content Creators, um ihre Produkte zu bewerben, und immer mehr Menschen möchten selbst Creators werden, also eigene digitale Inhalte erstellen, sie auf digitalen Plattformen einem wachsenden Publikum bereitstellen und monetarisieren. Die...
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Die Autoren untersuchen im vorliegenden Artikel den Einfluss der zunehmenden Nutzung von Social Media auf das Personalmanagement. Dabei liegt der Fokus vor allem auf dem Bereich Employer Branding, weil die Veränderungen des Medienkonsums und Kommunikationsverhalten, die durch die Nutzung von...
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-loop system. We derive a Nash equilibrium and examine the influence of advertising. We show for the monopoly case that a reduction …
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