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Die Autoren analysieren, ob ein Social Media Newsroom eine Alternative zur herkömmlichen Pressemitteilungen via Email in der Luxusbranche ist. Ausgehend vom Intereffikationsmodell wird aufgezeigt, dass Journalismus und PR in einer Wechselbeziehung der gegenseitigen Einflussnahme stehen. Via...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010420965
Markenmanager stehen mehr denn je vor der Herausforderung, starke Marken aufzubauen. Solche differenzieren sich in der Wahrnehmung der Kunden nicht durch funktionale Nutzenversprechen. Vielmehr geht es um emotionale Bindungen zwischen Marke und Konsumenten. Diese entstehen an vielen Stellen der...
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The Cannes Lions festival is one of the most important international indicators for professionals in the creative communications industry. Throughout the past few years there are a rising number of submissions and award winners coming from emerging and developing countries. This fact is...
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Im Mittelpunkt der vorliegenden Diplomarbeit steht die Frage, inwiefern Virtual Communities die Anforderungen an den Markenaufbau im Internet erfüllen können. Virtual Communities erfreuen sich z.T. großer Beliebtheit, weil sie verschiedenen menschlichen Bedürfnissen – etwa dem nach...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010291752
The internet offers market researchers a broad variety of possibilities to gather information and insights. Online surveys and online observations are to commonly used research methods. In this article, both methods are being compared and their possible value proposition in terms of brand...
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Die Autoren untersuchen im vorliegenden Artikel den Einfluss der zunehmenden Nutzung von Social Media auf das Personalmanagement. Dabei liegt der Fokus vor allem auf dem Bereich Employer Branding, weil die Veränderungen des Medienkonsums und Kommunikationsverhalten, die durch die Nutzung von...
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The rise of social media is causing challenges for brand managers of premium manufacturers in the fast moving consumer goods industry. Social Media platforms as innovative and open communication channels have to be integrated in the established media mix while preventing the damage of the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010420967
Although primary industries are important to developing countries, they have been largely unable to contribute to rapid growth. Systematically strengthening the development of local technology-intensive suppliers (t-suppliers), however, may contribute to both reinforcing the industrial base and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010293535
This is a study of 42 developing countries of Asia, Africa and Latin America in which we first examine the impact of trade liberalisation on economic growth, investment share of GDP, openness, trade balance and current accounts (as percentages of GDP). Both panel data and country by country data...
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This paper develops a model of the WTO dispute settlement process (DSP) to study the recent proposal by legal scholars to subsidize litigation costs. The high cost of litigation, so the argument, is a major obstacle for developing countries to using the DSP to enforce developed countries?...
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