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economic development. The analysis of the rise of tourism in Egypt during the last three decades suggests that the effects of …
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procurement. A longitudinal comparison of four countries (Morocco, Tunisia, Egypt and Jordan) in the Middle East and North Africa …
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This article examines the hydrogen partnerships between Germany, the EU and Egypt in the context of the EU's Carbon … Border Adjustment Mechanism (CBAM). Germany, the largest future hydrogen importer in the EU, and Egypt, a country with an … ambitious hydrogen strategy, are developing a partnership to boost renewable hydrogen production in Egypt. However, high funding …
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countries. In Egypt and some other countries it has put food subsidy schemes to the test. This paper develops two comparable … computable general equilibrium models for Egypt and Ukraine which are used to simulate direct and indirect impacts of the food …
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This paper investigates the link between exporting and importing activities and firm performance using a rich dataset on Egyptian and Moroccan firms. We test the export premium, self-selection and learning-by-exporting hypotheses using a number of firm characteristics. Our analysis also includes...
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The study focuses on the period 2004-09 during which Egypt experienced food crisis. The political economy context on …, agricultural, and economic policies in Egypt together with the structural aspects of the food subsidy policies are discussed and …
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Messen brauchen Medien und Medien brauchen Messen. Als mediale Großereignisse ziehen Messen eine Vielzahl von Medienvertretern an. Die PR-Arbeit bei Messegesellschaften ist daher ein ist vielschichtiges Feld, welches diverse Einflussfaktoren zu berücksichtigen hat. Insbesondere die...
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Der Beitrag zeigt auf, wie sich die Presse- und Öffentlichkeitsarbeit des Statistischen Bundesamtes in den letzten Jahrzehnten von der reinen Verbreitung hin zu einer digitalen Kommunikation entwickelt hat. Erste Impulse setzte die um die Jahrtausendwende beginnende Digitalisierung, die sich...
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Mit der zunehmenden gesellschaftlichen Digitalisierung rückt beim Statistischen Bun- desamt eine verstärkt digitale und zielgruppengerechte Kommunikation in den Fokus, auch beim Großprojekt Zensus 2022. Für die identifizierten Zielgruppen wurde eine umfassende Kommunikation im Digitalen,...
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