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Wesentliches Kennzeichen des staatlich geförderten regionalen Marketings in Deutschland ist die Herausstellung der Herkunft im Zusammenhang mit Qualität. Staatliche Absatzförderung vollzieht sich jedoch nicht nur im Kontext deutscher Bundesländer bzw. der Bundesrepublik, sondern insbesondere...
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Film tourism, meaning the phenomenon that is born of the desire to visit film locations, has been the object of increasing attention in recent years. This document presents the results of a field research conducted with the aim of analysing the effects of the film Basilicata Coast to Coast, by...
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Im Rahmen dieser Arbeit wurde eine Kundenumfrage an den onlinebuchenden Kunden des Tourismuszentrum Mecklenburgische Ostseeküste GmbH durchgeführt. In dieser Arbeit soll diese Umfrage erläutert und ausgewertet werden. Es sollen die möglichen Auswertungskriterien aufgezeigt werden. Der Sinn...
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The aim of the Special Issue is to discuss the main current topics concerning marketing for sustainable tourism with reference to territories (i.e., tourism destinations, protected areas, parks and/or natural sites, UNESCO World Heritage Sites, rural regions/areas, etc.) and tourism enterprises...
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Akteure im Destinationsmarketing mit ihren unterschiedlichen wirtschaftlichen und politischen Interessen stellt dabei ein …
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Purpose - The aim of this study is to investigate the most important criteria that prompted tourists to visit a destination. In the present paper we will attempt to examine the factors affecting tourists to select a destination, the factors motivating tourists to select a destination and if...
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Trust is a very important factor in travel and tourism marketing. This also applies to first-time bookings in the holiday hotel industry, whose services with its many different facets can only be reliably assessed to a limited extent before the start of a trip. Against this background, this...
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The advent of Web 2.0 or social media technologies gives travelers a chance to access quickly and conveniently to a mass of travel-related information. This study investigates the importance of social media in travel process in three different phases (pre-visit, on site, post-visit) from the...
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