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The article considers concession as a potential method of financing the transport infrastructure in Uzbekistan. The concession is suggested as an optimal policy option within public-private partnership (PPP). The paper defines directions targeted to build-up PPP conditions in the country.
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In Heft 01/2011 dieser Zeitschrift wurde in einem Beitrag für eine allumfassende und ökonomisch fundierte Erreichbarkeitsbewertung in Deutschland plädiert, welche über die Berechnung von Teilindizes zur Quantifizierung der Erreichbarkeit hinausgeht. In diesem Beitrag wird nun die...
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Проаналізовано сучасний стан залізничного транспорту України для вирішення проблем, що створюють перешкоду процесам інтеграції до європейської залізничної...
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В статье проводится краткий анализ состояния преступности на железнодорожном транспорте, исследуется обстановка совершения преступлений как элемент...
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Die Globalisierung beeinflusst die Entwicklung von Städten und Regionen. Vor allem eine gute Erreichbarkeit von Städten und Regionen, wie auch die Erreichbarkeit anderer Zentren aus diesen Regionen und Städten spielen eine große Rolle. In der deutschen Raumordnung wird diese Anforderung...
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Cities and towns play a vital role in promoting economic growth and prosperity. Although less than one-third of India … government revenues. In the coming years, as India becomes more and more urbanized, urban areas will play a critical role in … India. Rather than covering every aspect of urban transportation, it primarily focuses on those areas that are important …
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Covers the period from 1969 to 1989.
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The objective of the report is to produce qualitative analysis of the evolution of the transport system after important infrastructure investment project, and also to produce quantitative indicators. This report corresponds to the work package 4 of the TranSEcon project whom aims is to assess...
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