//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~source:"usbk"
~subject:"Educational achievement"
~subject:"Schätzung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
OECD reviews of school resourc...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 3 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Educational achievement
Schätzung
Österreich
2,936
Aufsatzsammlung
470
Schule
417
Deutschland
314
Kongress
174
Schweiz
174
Lehrer
123
Unternehmen
113
Geschichte
111
Steuerrecht
110
USA
88
Europäische Union
87
Zeitschrift
86
Deutschland <Bundesrepublik>
73
Bilanz
70
Recht
67
Klein- und Mittelbetrieb
61
Umfrage
60
Statistik
57
Wirtschaft
54
Management
48
Frau
44
Großbritannien
44
Europäische Gemeinschaften
42
Jugend
42
Jahresabschluss
41
Bank
40
Quelle
35
Lehrbuch
34
Ratgeber
34
Buchführung
33
Kind
33
Wirtschaftspolitik
33
Arbeitsmarkt
32
Familie
31
Soziale Situation
30
Unternehmensgründung
30
Fallstudiensammlung
29
Prävention
29
Rechnungslegung
29
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Language
All
German
1
Author
All
Skarupke, Robert
1
Published in...
All
Schriften zur empirischen Wirtschaftsforschung
1
Source
All
USB Cologne (EcoSocSci)
ECONIS (ZBW)
4,272
EconStor
142
RePEc
2
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Renditen von Bildungsinvestitionen : Paneldaten-Schätzungen für die Bundesrepublik Deutschland
Skarupke, Robert
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004851966
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->