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Purpose The purpose of this paper is to understand the precursors of corporate reputation (CR) and their impacts on brand equity (BE), and to analyse the moderating role of corporate social responsibility (CSR) perceptions. Design/methodology/approach This study proposes a theoretical model...
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positive and/or superior image of the firm and its products in the mind of the customer.  …
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that are built upon value drivers for green products such as image, status, functionality and brand management through …
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strategies that are built upon value drivers for green products such as image, status, functionality and brand management through …
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applied to 111 ski areas in Tyrol (Austria) and South Tyrol (Italy). A multi-level snow reliability classification scheme was …
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Zusammenfassung Mobilität und Tourismus hängen zusammen; insofern werden auch die Treibhausgas-Emissionen im Tourismus maßgeblich vom Verkehr verursacht, wobei das Ausmaß der Treibhausgas-Emissionen vom gewählten Verkehrsmittel bei der Anreise abhängt. Für die Anreise der...
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Zusammenfassung Dieser Beitrag untersucht, inwiefern die Sapir-Whorf- Hypothese, die die Abhängigkeit des Denkens von der Sprache postuliert, einen Erklärungsansatz zur raumsemantischen Konstruktion des touristischen Südens liefern kann. Sie dient als Analyseraster in Verbindung mit...
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Zusammenfassung Die Sozialfigur „Tourist“ genießt sowohl in der akademischen als auch in der populärwissenschaftlichen Literatur mehrheitlich keinen guten Ruf. Die mit ihr verbundenen negativen Konnotationen sind zahlreich und umfassen ebenso Adjektive wie auch Tierbezeichnungen oder...
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the identity and image of particular groups in an organisation. Design/methodology/approach – This paper reports the … was subsequently extended using the concepts of identity and image. Findings – By changing existing accounting systems …, the accountants “inside” the accounting department sought to challenge their current “negative” identity and image …
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This study seeks to determine if body image disturbance and eating disorders that have plagued Western women are now … is tested to determine if this contributes to behaviors related to body image. A comparison of responses from young women … significantly to explaining body image related attitudes and behaviors. The results have important implications for both third …
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