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Purpose The purpose of this paper is to understand the precursors of corporate reputation (CR) and their impacts on brand equity (BE), and to analyse the moderating role of corporate social responsibility (CSR) perceptions. Design/methodology/approach This study proposes a theoretical model...
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strategies that are built upon value drivers for green products such as image, status, functionality and brand management through …
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that are built upon value drivers for green products such as image, status, functionality and brand management through …
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positive and/or superior image of the firm and its products in the mind of the customer.  …
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applied to 111 ski areas in Tyrol (Austria) and South Tyrol (Italy). A multi-level snow reliability classification scheme was …
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Zusammenfassung Mobilität und Tourismus hängen zusammen; insofern werden auch die Treibhausgas-Emissionen im Tourismus maßgeblich vom Verkehr verursacht, wobei das Ausmaß der Treibhausgas-Emissionen vom gewählten Verkehrsmittel bei der Anreise abhängt. Für die Anreise der...
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Zusammenfassung Dieser Beitrag untersucht, inwiefern die Sapir-Whorf- Hypothese, die die Abhängigkeit des Denkens von der Sprache postuliert, einen Erklärungsansatz zur raumsemantischen Konstruktion des touristischen Südens liefern kann. Sie dient als Analyseraster in Verbindung mit...
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Zusammenfassung Die Sozialfigur „Tourist“ genießt sowohl in der akademischen als auch in der populärwissenschaftlichen Literatur mehrheitlich keinen guten Ruf. Die mit ihr verbundenen negativen Konnotationen sind zahlreich und umfassen ebenso Adjektive wie auch Tierbezeichnungen oder...
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points they find relevant for a research program concerning the image within print advertising. Here, ontological and …
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oriented autonomously from other spheres can contribute to a semiotics of the image of self as this is construed interpreting … mistakenly as a literary critic precisely because of this. In this framework, he analyses the signs forming one's own image of …
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