Showing 1 - 10 of 3,839
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013484602
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010470964
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011571124
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015065567
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015057181
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003936696
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539997
Um ihre Marketingmaßnahmen möglichst genau auf die jeweilige Zielgruppe abstimmen zu können, teilen die Unternehmen … ihre Märkte durch verschiedene Arten der Marktsegmentierung in immer kleinere und spezifischere Segmente auf. Dabei wird …. In der Literatur wird Gender Marketing zumeist auf die Zielgruppe Frau reduziert. Frauen werden in der Tat eine immer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521352
We present a strategic game of pricing and targeted-advertising. Firms cansimultaneously target priceadvertisements to different groups of customers, or to the entiremarket. Pure strategy equilibria do not exist and thus marketsegmentation cannot occur surely. Equilibria exhibit random...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011333902
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003561580