Showing 1 - 10 of 52
Es besteht kein Zweifel mehr daran, dass Emotionen den Erfolg von Unternehmen maßgeblich beeinflussen. In weiten Bereichen fehlt jedoch das Wissen darüber, wie Emotionen sinnvoll in die Managementpraxis integriert werden können. Dieses Buch bietet hierfür eine Reihe von Ansatzpunkten. Das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003735350
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009685285
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002977346
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009626791
Trust in leaders: existing research and emerging issues / Kurt T. Dirks and Daniel P. Skarlicki -- Supervisors as trust brokers in social-work bureaucracies / John Brehm and Scott Gates -- Trust and distrust in patient-physician relationships: perceived determinants of high- and low-trust...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013434080
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010219160
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000418560
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000964442
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000597107
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011522710