Showing 1 - 10 of 65
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003889639
Recently, Branzei, Dimitrov, and Tijs (2003) introduced cooperative interval-valued games. Among other insights, the notion of an interval core has been coined and proposed as a solution concept for interval-valued games. In this paper we will present a general mathematical programming algorithm...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003916777
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003976976
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003951676
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003857830
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009156467
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009548813
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009552143
Erfolgsmessung ist ein integraler Bestandteil jedes Revenue Management (RM)-Systems. Das Revenue Opportunity Model (ROM) ist ein bekanntes Verfahren zur Erfolgsmessung. Bei der Anpassung des ROM an die wesentlichen Entwicklungen des RM insb. die Entwicklung von Einzelflug-basierter zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009239569