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2
Language
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Undetermined
2
Author
All
Werner, J.
2
Alvensleben, R. von
1
Published in...
All
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik
1
Papers presented at the 21st International Horticultural Congress in Hamburg 1982
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
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1
-
2
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2
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relevance
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date (newest first)
date (oldest first)
1
Consumer attitudes and market segmentation, the case of the German apple market
Werner, J.
- In:
Papers presented at the 21st International …
,
(pp. 141-151)
.
1982
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002981106
Saved in:
2
Verbrauchereinstellungen als Bestimmungsgründe der Nachfrage : eine Fallstudie für den Apfelmarkt
Werner, J.
;
Alvensleben, R. von
- In:
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, …
31
(
1982
)
2
,
pp. 38-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002981121
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