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This paper analyses the relation between authority and incentives. It extends the standard principal / agent model by a project selection stage in which the principal can either delegate the choice of project to the agent or keep the authority. The agent's subsequent choice of e ort depends both...
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Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
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Die Globalisierung wirtschaftlicher Aktivitäten bei gleichzeitiger Fragmentierung und Dynamisierung der Markts verschärft den internationalen Kosten- und Innovationswettbewerb. Flexibilität und Innovationsfähigkeit sind zu entscheidenden Wettbewerbsfaktoren geworden. Viele Unternehmen haben...
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Die rasante Verbreitung mobiler Endgeräte und die damit einhergehenden Verbesserungen der Technik haben in den letzten Jahren dazu geführt, dass Unternehmen ihre Werbebudgets verstärkt in mobiles Marketing investieren. Verglichen mit klassischer Werbung zeichnet sich mobiles Marketing durch...
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This dissertation addresses the impact of strategic consumer behavior on different pricing strategies. Generally speaking, consumers are strategic in that they correctly anticipate a firms' actions and the behavior of other consumers when they make purchasing decisions. In the context of this...
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category management from an analytical perspective. The practice of category management involves a strategic alliance between a … key questions. (a) What categories are most suitable for the adoption of category management? (b) Which manufacturer …
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is essential. This notion of espoused-experienced gap management is common to consumer brand management practices, but … dimensions rooted in the organization's culture and requiring ongoing management. Next, data showed that employees evaluate … management capabilities. Fourth, the data suggests that reducing the employer brand gap will positively affect employee …
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regarding the management of the carbon footprint of its products as well as the production of residue free fruit through …Thesis (MBA (Business Management))--University of Stellenbosch, 2008. …
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term thinking, but coupled with mismanagement on different levels of corporate management. …
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