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Festschrift
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Hochschulschrift
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Sammelwerk
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Thesis
1
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Language
All
English
4
German
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Author
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Büschken, Joachim
6
Backhaus, Klaus
1
Erlenkämper, Stephan
1
Nagel, Michaela
1
Published in...
All
Diskussionsbeiträge der Katholischen Universität Eichstätt, Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät Ingolstadt
3
GfK marketing intelligence review : Marketingforschung für die Praxis
1
Projektberichte aus dem Betriebswirtschaftlichen Institut für Anlagen und Systemtechnologien
1
Wirtschaftswissenschaft
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
6
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1
How data envelopment analysis reveals brand advertising efficiency
Büschken, Joachim
- In:
GfK marketing intelligence review : Marketingforschung …
(
2009
)
1
,
pp. 36-45
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003854943
Saved in:
2
Performance of efficiency measurement models : a study of brand advertising efficiency in the German car industry
Büschken, Joachim
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001740953
Saved in:
3
Determinants of brand advertising inefficiency : evidence from the German car market
Büschken, Joachim
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001740955
Saved in:
4
Der Markt für die automatische Identifikation und Verwiegung von Hausmüllgefäßen : eine explorative Studie von Nachfrage- und Anbieterstrukturen
Backhaus, Klaus
;
Büschken, Joachim
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000873489
Saved in:
5
Bidding to win : the dynamics of late bidding in online auctions and auction price
Büschken, Joachim
;
Erlenkämper, Stephan
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003815313
Saved in:
6
Flexibilitätsmanagement : ein systemdynamischer Ansatz zur quantitativen Bewertung von Produktionsflexibilität
Nagel, Michaela
-
2003
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001769374
Saved in:
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