Showing 1 - 10 of 4,417
Purpose: Online data collection is gaining momentum throughout the market research business. At the same time internet users and their online information and booking behaviour are becoming more and more important for the travel and tourism industry. This paper aims to investigate this issue....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003871524
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008779125
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003594856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003594875
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003594916
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003566537
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013185847
Seit Ausbruch der Corona-Pandemie haben sich in den sozialen Medien verschiedenste Verschwörungserzählungen ausgebreitet. Weiterhin werden traditionelle Medien im Allgemeinen stärker genutzt und als deutlich glaubwürdiger eingeschätzt als soziale Medien. Dies zeigt eine Auswertung der im...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012417534
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012237907