Showing 1 - 10 of 12
Contemporary service organizations create value through multiple inter-organizational relationships. The relationships between the service organization and its customer have been the dominating focus in literature on value co-creation in large service organizations. This paper introduces the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012929658
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003767039
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003954365
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003954374
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003666434
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003709628
Mit Ordnungsrahmen lassen sich hoch aggregierte Überblicke über die wesentlichen Funktionsbereiche einer Domäne darstellen. Der Beitrag regt die Entwicklung eines Ordnungsrahmens für die hybride Wertschöpfung an. Mit der Konstruktion des Ordnungsrahmens wird die Grundlage für einen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009552782
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009552800