Showing 1 - 10 of 2,135
This paper argues that academics, politicians, and the media have six commonly held but misguided beliefs about corporate governance. While Armstrong, Guay, and Weber (2010) discuss some of these misconceptions, a wider recognition that these beliefs are actually “myths” is important. They...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008695774
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003485733
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003827468
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011500383
Die Aktualität des Themas Strategisches Marketing hat auch sieben Jahre nach dem Erscheinen der ersten Auflage des Buches nicht an Bedeutung verloren. Im Gegenteil zwingen die Auswirkungen eines intensiven demographischen Wandels, der technologische Fortschritt besonders auch in der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002169880
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001305073
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001598075
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001577198
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001541805
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012293775