Showing 1 - 10 of 1,894
Cover; Half Title; Title; Copyright; Dedication; Contents; Acknowledgements; List of figures and boxes; Foreword; Introduction; Part I: Framing thoughts on purpose; 1 The business case for purpose: Friedman, Fink, and the battle for the soul of business; 2 The new brand-consumer contract: tectonic...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013180317
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011980183
Cover -- Half Title -- Title -- Copyright -- Dedication -- Contents -- Acknowledgements -- List of figures and boxes -- Foreword -- Introduction -- Part I: Framing thoughts on purpose -- 1 The business case for purpose: Friedman, Fink, and the battle for the soul of business -- 2 The new...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012032301
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010418896
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009781954
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011619755
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012219276
Diese Arbeit untersucht mit Hilfe von vier Fallbeispielen, wie Managementberater Unternehmen verändern können. Den theoretischen Hintergrund der Arbeit bildet der Practice Turn in der Sozialtheorie bzw. der Strategy-As-Practice Ansatz in der Managementwissenschaft. Vor diesem werden sowohl...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010299986
Das vorliegende Modell zur Definition objektiv messbarer Bewertungskriterien ist auf Dienstleistungen des Immobilienmanagements ausgerichtet. Ziel dieser Arbeit ist die Verbesserung des Qualitätsverständnisses für immobilienspezifische Dienstleistungen. Aufbauend auf den theoretischen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009456201