Showing 1 - 8 of 8
Chapter 1. Innovation and Commercialisation in Small Firms -- Chapter 2. Conceptual Foundations of the Book -- Chapter 3. The Decision to Innovate -- Chapter 4. Screening Opportunities -- Chapter 5. The Business Model and Innovation Strategy -- Chapter 6. Managing Uncertainty -- Chapter 7....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270851
pt. I. Theoretical foundations -- pt. II. Organisational transformation -- pt. III. Best practice in co-operative governance -- pt. IV. The true value of membership -- pt. V. Participation in financial markets -- pt. VI. Innovation in co-operatives -- pt. VII. Drawing conclusions
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011851027
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011936902
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002834727
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014545561
Das Lehrbuch bietet einen umfassenden Überblick über das Thema. Anerkannte wissenschaftliche Experten erläutern die Grundkonzepte des Entrepreneurship sowie die wesentlichen Aspekte für ein erfolgreiches unternehmerisches Engagement. In jedem Kapitel sorgen ein Unternehmerportrait und eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516915
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003578792