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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatz im Buch
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Book section
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Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Language
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English
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German
3
Author
All
Krafft, Manfred
7
Fredebeul-Krein, Tobias
2
Sesé, F. Javier
2
Viswanathan, Vijay
2
Bijmolt, Tammo H. A.
1
Fischer, Marc
1
Koetterheinrich, Kim
1
Kramer, Victoria
1
Lennartz, Eric M.
1
Peters, Kay
1
Storbacka, Kaj
1
more ...
less ...
Institution
All
Verein Deutscher Ingenieure
1
Published in...
All
Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - Koordination - Umsetzung
2
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
2
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Schmalenbach business review : sbr
1
VDI-Studie
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
7
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1
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1
Kundenzufriedenheit und Kundenwert : Ergebnisse der gleichnamigen Studie der VDI-Gesellschaft "Entwicklung Konstruktion Vertrieb" (VDI-EKV) und von CEO GmbH, Krefeld
Krafft, Manfred
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000962511
Saved in:
2
Drivers of B2B brand strength : insights from an international study across industries
Lennartz, Eric M.
;
Fischer, Marc
;
Krafft, Manfred
; …
- In:
Schmalenbach business review : sbr
67
(
2015
)
1
,
pp. 114-137
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010471712
Saved in:
3
Koordinierter Einsatz von Direktmarketing und Verkaufsaußendienst im Business-to-Business-Kontext
Fredebeul-Krein, Tobias
;
Krafft, Manfred
- In:
Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - …
,
(pp. 189-207)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010209816
Saved in:
4
Koordinierter Einsatz von Direktmarketing und Verkaufsaußendienst im Business-to-Business-Kontext
Fredebeul-Krein, Tobias
;
Krafft, Manfred
- In:
Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - …
,
(pp. 317-336)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012254011
Saved in:
5
Social influence in the adoption of a B2B loyalty program : the role of elite status members
Viswanathan, Vijay
;
Sesé, F. Javier
;
Krafft, Manfred
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
34
(
2017
)
4
,
pp. 901-918
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011792412
Saved in:
6
Quantifying the effect of status in a multi-tier loyalty program
Viswanathan, Vijay
;
Koetterheinrich, Kim
;
Bijmolt, …
- In:
Industrial marketing management : the international …
104
(
2022
),
pp. 376-383
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013326930
Saved in:
7
A configurational approach to understanding relationship characteristics in differing levels of servitization
Kramer, Victoria
;
Krafft, Manfred
;
Storbacka, Kaj
- In:
Industrial marketing management : the international …
117
(
2024
),
pp. 42-65
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014531452
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