Showing 1 - 10 of 2,635
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003489546
One part riveting account of fieldwork and one part rigorous academic study, Brand New China offers a unique …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014488069
Intro -- Contents -- Preface -- Introduction: Framing Chinese Advertising -- 1 Local Content -- 2 Positioning the New Modern Girl -- 3 The Synergy Buzz and JV Brands -- 4 Storytelling and Corporate Branding -- 5 Bourgeois Bohemians in China? -- 6 Hello Moto: Youth Culture and Music Marketing --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012685797
Markenimage -- Automarken -- Kultur -- Moderierende Effekte -- Partial Least Squares -- Empirische Erhebung in … Konsequenzen sich aus der Marktheterogenität für die Wahrnehmung und Beurteilung und damit für das Markenimage von Automarken …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016725
Konsequenzen sich aus der Marktheterogenität für die Wahrnehmung und Beurteilung und damit für das Markenimage von Automarken …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442748
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011551967
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011891430
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003838084
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003930499
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003940004