Showing 1 - 10 of 100
Digitisation processes have – often through disruptive innovations – injected additional competition in many markets, be it online retailing, new transport platforms, electronic banking and brokerage, online travel agencies or new media formats. At the same time, a number of companies,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012037495
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002107717
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001789465
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003814549
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003857328
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003839219
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009672754
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009655551
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009310913
Bei der Besteuerung nicht oder nur begrenzt handelbarer Dienstleistungen (wie z.B. lokale Postdienstleistungen) entfällt der Anpassungsdruck des internationalen Steuerwettbewerbs weitgehend, sodass etwaige Wettbewerbsverzerrungen insbesondere zwischen verschiedenen inländischen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009312208